Korkma Kalbim

Korkma Kalbim
Kitabın Yazarı:Ahmet Batman Kitap Türü:Deneme Yayınevi:Destek Yayınları Yayınlandığı Yıl:2015 (15-12-2015) Sayfa Sayısı:216 ISBN:9786053110514 Kitap Puanı:8.4 / 10 | Yorum: 110

Fiyat Listesi / Satın Al

YazarOkur:bedava al D&R:12,35 TL Babil:12,35 TL KitapYurdu:14,25 TL e-kitap,pdf,epub: 7,50 TL

8.4
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel
Giriş Yap Üye Ol

Korkma Kalbim - Ahmet Batman

Kitap Türü:Deneme, Romantik Aşk

Puan Tablosu

Arka Kapak Bilgisi

Korkma Kalbim Özeti

Ahmet Batman, 2013 yılında ilk kitabını çıkararak Türk edebiyatına kazandırılmış bir yazarımızdır. Yazarın ilk kitabı “Soğuk Kahve” 2013 yılında yayınlanırken aynı yıl içinde “Sabah Uykum” adlı kitabını da çıkararak en çok okunanlar listesinde üst sıralarda yer almıştır. Hemen ertesi yıl, 2014’te “Bana İkimizi Anlat” adlı üçüncü kitabını da çıkararak yine üst sıralardaki yerini korumuştur. Ve yazarın en son çıkardığı kitabı “Korkma Kalbim” ise 2015 yılının son aylarında, raflardaki yerini almıştır. Şimdi ise Korkma Kalbim’in özetine gelelim.

Kitabın ana karakteri Burak. Kendisi yirmi sekiz yaşında, çok küçük yaşta annesini ve babasını kaybetmiş, babasından kalan dairede yaşayan ve küçük bir kitapçı dükkânı olan bir gençtir; Hayatında çok az kişi vardır, aynı apartmanda yaşadığı birkaç insan haricinde pek de dostu yoktur. Bu insanlar Madam Eleni ve Üzeyir Amcadır. Tabii bir de karşı apartmanda yaşayan Başak adında bir arkadaşı vardır. Başak görme engellidir ve Burak da ona elinden geldiğince yardım etmeye çalışır. Ona kitaplar okur, birlikte deniz kıyısına giderler ya da Burak ona renkleri anlatmaya çalışır. Burak’ın bir de erkek kardeşi vardır: Buğra. İki kardeş çok zıt karakterlidir. Buğra, ağabeyinin yanı sıra İstanbul’u hiç sevmez ve motosikletlere çok büyük bir tutku beslemektedir. Fakat bu tutku bir gün başına bela açar ve Buğra bir kaza geçirir. Yürüyemez hale gelir ve hafızasını kaybeder. Artık hayatta hiç kimsesi kalmamış olan Buğra’ya ağabeyi sahip çıkar, babalarından kalan dairede birlikte yaşamaya başlarlar ve Burak her geçen gün kardeşine geçmişi hatırlatmaya çalışır ama nafile.

Burak, hayatında hep bir boşluk hissetmiştir; âşık olmaktan korkmuştur, daha doğrusu kalbinin kırılmasından. O yaşa kadar hiçbir kıza âşık olmamış ve aşkı tadıp tadamayacağı konusunda hep endişe duymuştur. Ta ki o güne kadar… Yine bir gün her zamanki gibi kitapçı dükkânını açmaya gider ve o sabah dükkânına gelen kız Burak’ın başını döndürür. Kız bir derginin çok eski bir sayısını aramaktadır. Burak, kızın istediği dergi onun dükkânında olmamasına rağmen dergiyi bulacağına dair söz verir ve bu bahaneyle de kızın telefon numarasını alır. Kızın istediği derginin ise Büyükada’da bir kitapçıda olduğunu öğrenir ve hemen Ada’ya telefon ederek çabucak yola koyulurlar. Dergiyi bulmalarına rağmen saat çok geç olmuştur ve İstanbul’a geri dönüş vapuru kalmamıştır; mecburen bir otelde kalmak zorundadırlar. Yine tesadüf odur ki, gittikleri otelde tek bir oda boştur ve mecburen aynı odada kalırlar. İşte Burak o akşam kıza gerçekten âşık olduğuna inanır. Fakat İstanbul’a döndükten hemen birkaç gün sonra, Burak ölümcül bir hastalığa yakalandığını öğrenir. Hayatı boyunca aşkı bulamamış, bulduğu zaman da bu haberi almış olduğu için kendini çok şanssız hisseder ama Ada’ya hiçbir şey söylemez. İlerleyen günlerde de aşklarının karşılıklı olduğunu öğrenirler ve tam anlamıyla bir ilişkiye atılırlar. Fakat Burak çok tedirgindir, kısa bir süre sonra öleceğini bildiği için ve Ada’yı geride bırakmak zorunda olduğu için kendini çok rahatsız hisseder. Bu rahatsız hissetmeler yüzünden aralarına defalarca soğukluk girer ama onları birbirinden koparamaz. Ada’nın ise hala hiçbir şeyden haberi yoktur.

Ada bir gün Burak’ı evine davet ettiğinden ertesi gün de Burak Ada’yı evine davet eder. Ada geldiğinde Burak Ada’yı almak için aşağı iner fakat garip bir şey olur. Ada apartmanın kapısından girdiği gibi yakınlarda bakkal olup olmadığını sorar ve Burak’ın tüm ısrarlarına rağmen bakkala tek başına gitmek istediğini söyler. Ama Ada gider ve bir daha geri dönmez. Burak saatlerce Ada’yı bekler ama Ada yine dönmez. İşte o gün aralarında ciddi bir kopma olur. Burak günlerce Ada’yı arasa da Ada, telefonlara cevap vermez ve Burak son çareyi Ada’ya mektup yazmada bulur. Mektupta ona olan aşkından ve hastalığından bahseder, mektubu Ada’nın kapısının önüne bırakır. Buna rağmen Ada yine de Burak’a bir geri dönüşte bulunmaz. Bunun üzerine Burak, hastalığından haberi olmayan kardeşine de durumu açar ve yakında öleceğini kardeşinin de bilmesini ister. O an garip bir olay gerçekleşir. Hafızasını kaybetmiş olan Buğra, ağabeyinin o sözleriyle her şeyi hatırlamaya başlar ve hafızası yerine gelir. Burak, üzüntü ve mutluluğu bir arada yaşamaktadır.

Ada ise Burak’ın ona bıraktığı mektuba günler sonra ulaşmıştır ve derhal Burak’ı bulup onunla konuşmak ister. Fakat Burak artık Ada’dan uzaklaşmak ister ve onu daha fazla üzmek istemez. Ama Ada yanına geldiğinde Burak’a her şeyi anlatacaktır. Neden evine geldiğinde aniden ortadan kaybolduğunu, neden o zamandan sonra telefonlarını açmadığını… Buğra’nın motosiklet kazasında arkasında bir arkadaşı vardır ve bu arkadaşı Ada’dır. Ada, Burak’ın evine gelene kadar Buğra ile Burak’ın kardeş olduklarını bilmiyordur ve öğrendiğinde ise o yaşanan zor zamanlar aklına gelir. İşte bu yüzden aniden Burak’ın yanından uzaklaşmıştır ve kendini suçlu hissettiği için de Burak’ın telefonlarına cevap vermemiştir.

O gün Ada ile Burak her şeyi en başından konuşurlar ve evlenme kararı alırlar; çok beklemeden de evlenirler. Ama Burak hala Ada’yı yalnız bırakma konusunda çekinmektedir. Çünkü tedavisi git gide kötüye ilerliyordur. Öyle ki, düşünülen gibi de olur. Burak, Ada ile çıktıkları balayında ardından bir mektup bırakarak sonsuzluk uykusuna dalar.

Korkma Kalbim Konusu

Sabah Uykum, Soğuk Kahve ve Bana İkimizi Anlat gibi kitaplar ile yediden yetmişe herkesin büyük beğenisini kazanan Ahmet Batman yeni kitabı Korkma Kalbim ile yine okurlarının kalplerine hitap ediyor.

Kurduğu sözler ile okurlarını etkileyen ve arada eklediği kısa hikayeler ile de aşkı ve aşkın tüm duygularını anlatan Ahmet Batman yeni kitabında da tarzına devam ediyor.

Yazdığı cümleler sosyal medyada en fazla paylaşılanlar arasında yer alan ve Korkma Kalbim kitabı ile de bu başarını devam ettirecek olan yazar bu kez korkmadan aşkı anlatıyor.

Korkma Kalbim Yorumları

ahmet batman favori yazarım tüm kitaplarını okuyorum yeni kitabı çıktığını duyunca çok sevindim

17-12-2015 22:59

arka kapak bilgisini okudum yine mükemmel yazmış gibi görünüyor adam bu işi biliyor

18-12-2015 20:52

yine mükemmel bir kitap olmuş. bana ikimizi anlat kitabı da mükemmeldi korkma kalbim de... bu adam artık hep roman yazsın.

sevdayener • 19-12-2015 17:53

bir kitap ancak bu kadar güzel yazılabilirdi. tek solukta okunacak muhteşem bir kitap..

22-12-2015 17:08

hayatım boyunca okuduğum en iyi kitap

23-12-2015 12:08

kitabı daha okumadım ama bütün serilerini takip edip okuyorum ellerine sağlık yine çok güzel bi roman yazmış devamını dilerim :)

24-12-2015 15:50

mükmmmelll tek kelime ile .

26-12-2015 15:27

bu son kitabınıda alacağım 3 kitabında vardı bende zaten.

28-12-2015 16:36

hiç okumadım ama kesin güzeldir

30-12-2015 13:40

okumak istiyorum.. ahmet batman favori yazarim oldu.. sabah uykum, soguk kahve ve bana ikimizi anlat cok cok müthiw kitaplardi.. okurken gözlerim doldu, yüregim doldu.. cok güzel yaziyo.. gönlümü feth etti! yeni kitabi cktigini duyunca cok sevindim.. hemen sipariw ettim yakinda okurum inwallah.. kitap okumayi cok severim.. daha önce calikuwu elif gibi sevmek 1 ve 2 serilerini okudum.. son zamanlar okudugum en güzel kitaplar ahmet batman kaleminden.. :))

30-12-2015 18:21

asigimmm bu kitap bulsa bin kere de olsa okurum tüm kitapları okudum

31-12-2015 00:22

haketen ahmet abi korkma kalbim kitabı çok güzel aşkı öyle bi güzel anlatmışsınki insan kendine olayın içinde hisediyor. teşekürler ahmet abi söyleyen ağzın yazan eline sağlık başarıların devamını dilerim

05-01-2016 15:45

harika bir kitap bayıldım

05-01-2016 19:49

sıkılmadan okudugum tek kitab ahmet batmanin yazdigi kitaplar. helal olsn kalbin o kadar guzelki o kadar guzel yazabiliyon . basarilarinin devami dilegiyle

09-01-2016 22:27

ahmet batmanin kitaplarini çok begeniyorum hepsini okudum ve korkma kalbim adli kitabinida en yakin zamanda alip okuyacağım

10-01-2016 23:21

ahmet batmanıda kitaplarınıda çok svyorum

11-01-2016 11:36

bu kitap bana hediye gelmiş olmasaydı okumazdım! bir kitapevine gittiğinizde bakacağınız son kitap bile olmasın. bakmadan çıkın, çünkü kağıt israfı. ha gerçi ben daha 9 yaşında bir bebeğim ve okuduğum kitabın içinde aşk olsun yeter derseniz iş başka gerçi kitapta ki aşk içler acısı abi madem aşktan bahsediyordun aşk ki insanın var olma nedeni kitapta aşka yapılmış çok büyük haksızlık var bi kere her şey çok basitleştirilmiş. olaylar çok hızlı gelişiyor durup gülüyor insan 'yok artık' filan oluyor. karakter tanıtımı diye bi şey yok burak'ın adı var gersi yok burak deyince benim gözümde hiç bi şey canlanmayan bi karakter geliyor. kalite diye bir şey yok!!!

GÖZDE • 13-01-2016 23:29

çok harika bir kitap bayıldım...!!!!

14-01-2016 14:09

kitabi bir bucuk gunde bitirdim cok guzl ama sonu biraz kotu bitiyo

17-01-2016 13:13

çok kitap okuyan birisiyim ama bi kitab günlere sığdırım ama bunu sattlere sığdırdım bi pazar günün en iyi dinlenme şekli olabilir ' korkma kalbim onu onsuz ,da sevebilirim.

17-01-2016 14:27

kişilik tahlili yok yeşilçam melodramları gibi

17-01-2016 20:59

cok güzel bi kitap iki gün içinde hemen okudum ve kitap bende çok derin duygular hissettirdi çok duygulandım herkese tavsiye ediyorum

19-01-2016 20:11

ahmet batmanın en çokta bana ikimizi anlat kitabını beğendim de bununla ilgili pek bir şey duymadım ama güzeldir herhalde eğer ahmet batman bu yorumları okuyorsa lütfen bana ikimizi anlat gibi bir kitap yazsın gerçekten de oscar alacak bir kitaptır

23-01-2016 00:05

çok harika bir kitap ilk sayfasından itibaren büyüleyici.bu kıtabı yazdıgın ve hayatıma ışık tuttuğun için çok teşekkür ederim ahmet batman

23-01-2016 21:08

kitabı aldım okudum ve çok güzeldi ama ağladım da zaten ahmet batmana bayılıyorum bir sonraki kitabını da çok merak ediyorum son iki kitabında çok ağladım içtenlikle yazılmış kitaplar bunlar kimse aşk acısı yaşamasın ve eğer birini seviyorsanız mutlaka söyleyin yoksa sonra söylemediğinize pişman olursunu

26-01-2016 18:27

harika bir kitap müthiş hepsi ayrı ayrı

26-01-2016 19:26

kitap gerçek tende yazımında ve yaşantısında büyük önem taşıyan ahmet bey e teşekkür ediyorum

27-01-2016 15:40

çok uzun fakat çok güzellll

30-01-2016 19:01

tek kelimeyle mükemmel tek gecede bitirdim

31-01-2016 14:10

super kitapdı neçe vaxti bu kitabı araşdırırdım bugun kitabı tapınca çok sevindim.
korkma kalbim kalbim size aşık oldu .aşkda çocuk kalanın askı buyuk olurmuş bizde aşkda çocuk kalalım ki, aşkımız buyuk olsun.

06-02-2016 23:08

ya kitap cok duygusal... keske burak ile ada mutlu mesut olabilseydi.

10-02-2016 20:24

mezmunu gozel gorunur ama sonu ele qurtarmasa yaxsi olardi.bugunkugunde pozitiv fikirler daha cox ilmasini umid edirem

11-02-2016 14:18

aşk ne kadar güzel bir şey ve üstelik böyle üstatların kitabını okuyunca insanın aşık olmaması elde değil doğru kişiye sişah mutluluklar bir ömür boyu aşkkkkkkkk

12-02-2016 21:13

bit kitabin bitmesine uzulurmu insan artik kitabin 1000 sayfa olsun reis bitmesin sen yaz biz okuruz

17-02-2016 23:22

yeni yeni okuyucuyum 5 tane falan kıtap okumusumdur 2 ayda ama bir günde bir kitap bitirdiğimi hatırlamıyorum korkma kalbım cok güzel bayıldım

20-02-2016 00:21

bende dun altım okudum hıc bıtmesın ıstedım
bır aşkanca bukadar guzelanlatılır

22-02-2016 09:06

3 günde bitirdim çok sürükleyici ama ne yazık ki yeterince vaktim yoktu

23-02-2016 18:03

son zamanlarda okuduğum en iyi kıtaptı dıyebılırım

25-02-2016 21:31

bütünggünboyunca okudum ve şimdi bitirdim cok ama cok güzel ya ben ilk defa bir kitabın ikincisi de çıksın istiyorum çok güzeldi:-)

27-02-2016 18:28

çok güzel miş of ya niye öldü tedavi olsaymiiisş ::(

Öznurcpm • 29-02-2016 08:43

bence gençlerin acısını içinde tutmaya çalışmasına rağmen sizin bunları dile getirmeniz okuyucuları etkiliyor
bence gençlerin acısını içinde tutmaya çalışmasına rağmen sizin bunları dile getirmeniz okuyucuları etkiliyor

04-03-2016 19:27

ben çok beğendim

07-03-2016 15:42

çok güzel bir kitap
herkes okumalı

13-03-2016 18:51

gençler için harikabir roman

15-03-2016 15:21

çoook güzel bu kitap

16-03-2016 13:26

super bi kitap tek bu yok tum kitaplari

25-03-2016 14:09

pek beğenmedim kitaplığımda en sevmediğim ilk kitap

Cemrecnan • 28-03-2016 23:40

cümleler üç yaşında bir çocuğa anlatır gibi kurgu da tam bir türk filmi! bence gereksiz bir kitap.

29-03-2016 00:48

bengünün şarkısı korkma kalbim

07-04-2016 00:01

korkma kalbim diğil korkma aşkım deer

12-04-2016 17:09

muhtesem harika otesi bir kitap okunmasini tavdiye ederim hayatimda okudugum en dokunakli kitap yuregine kalemine saglik ...

14-04-2016 00:49

çok güzel bir kitap. ama çocuğun ölmesi kötü olmuş

14-04-2016 21:04

güzel yazilmiş bir kitap suruleyici bazen olaylar tanıdık gelsene genel itibari ile beklentinizi karsiliyor

15-04-2016 04:16

tek solukta okudum 3 saatte bitirdim mükemmel bi kitap ya

sedanur öztürk • 17-04-2016 22:03

ahmet batman hayraniyim hic okumadim okumak isterim

18-04-2016 16:07

tek solukta bütün kitabı bitirdim cok güzel bir kitap mükemmel olmuş inşallah yine güzel bir kitap yazar :)

18-04-2016 21:34

tek kelimeyle muhteşemmmmmmm

20-04-2016 15:43

bana ikimizi anlat sadece 1 saatte okudum harikaydı...

25-04-2016 21:08

sonu ağlattı

28-04-2016 11:56

cok guzel bir kitap ama bir kitbın sonuda mutlu bitse daha güzel olur

29-04-2016 11:28

kitap muhteşemdi hayatımda okuduğum en güzel kitaptı

02-05-2016 10:31

acayip güzel en sevdigim kitap

04-05-2016 18:02

mukemmel bir kitap

05-05-2016 18:11

ahmet batman kitablarini cox sevirem..sonu a ğlatti beli, ama belkide sonu bele qurtarmasaydi o qederde tesirli olmazdi.sonucda heyatta her sey "mutlu son"la bitmir...... kaleminize salikkk!

07-05-2016 19:56

cok duygusal ve cok guzel bir kitap

10-05-2016 23:57

kitap süper beğendim bir erkeğin bir kadına en fazla böyle iltifatlar ederek kadına duygusunu anlatır yalnızlık,korku,heyecan hepsi yağmur altında toplanıp tum sıkıntıları silip attığı gibi bugun bende bekliyorum onu dönecekmiş gibi

ceylan ada • 11-05-2016 21:12

biz deliler gibi severdik birbirimizi hep umutla birbirimizin yolunu bekler hic ayrilmicak gibi umut kaplardi beni o benim bitanem kitapta cook guzel tipki gercek aski anlatiyor tipkiii bizii anlatiyor seviliyordun bir zamanlarr 💜💜💜✌

yakupceylan • 12-05-2016 19:57

ahmet batmanin bütün kitaplarini okudum hepsi çok güzel ama korkma kalbimin bir ayri güzelligi var ben bu yazar sayesinde kitap okumayi sevdim tesekkurler ahmet batman

18-05-2016 00:38

berbat ve kesinlikle paraya zamana beyne yazık ya... bu kadar mı ayağa düştü sevgiler sevdalar.. bu kadar mi ucuz.. hediye geldi die okudum ama inanin suraya yaziyorum almayin bu saçma sapan kitabı! !!

18-05-2016 01:09

tek kelimeyle mükemmel yazarın ellerine saglik

28-05-2016 15:55

kitabın üzerinde ahmet batman yazsın yeter okumaya değer

29-05-2016 23:53

ilk oncelikle ahmet batman ellerin dert gormesin.harika bi romandi her satiri baska bi guzeldi ya okurken hic bitmesin dedim ama malesef o da hersey gibi bitiyor:(bir erkryin duygularindan hayatindan gidiyor.okurken cok dyygulandim en cok duygulandigim yerde burak 'in daha cok erken ben ask ile olmadim demesiydi:( 28 yasinda hastaligi cikdi 29 yasinda oldu:( burak'in aski anlatilmaz cok guzeldi ve hayatini anlatisi .deyisk bi kitap yani dusunun artik 1 gunde bitirdim kitabi:) basi hastaliklar vardir tedavisi yokdur :( ve mektubu cok uzucuydu sana sonsuz mektub yazmak isterdim ama zamanim yok:( coook guzel bi kitap herkeze tavsiye ederim.ben simdiye kadar bir romani 2 kez okumadim okuyamazdim cunki bi kezokudugum seyi ikinci kez okumak skici gelirdi.ama bunu 100 binlerce kez okuya bilirim insana hayati anlatiyor..

10-06-2016 02:33

korkma kalbim cok guzel bir kitab bas kahramani burak ask olmaktan korkan daha dogrusu kalbinin kirilmasindan korkuyordu ama hastaligi yuzunden olmeden once ask olmayi cok isteyen 28 yasinda bir gencdir.gec olsada aski boldu ama hastaligi yuzunden oldu .

10-06-2016 15:44

kitabı okumadım ama arka kapak bilgisi ve yorumlar bana kitabın güzel olduğunu düşündürdü.daha önce ahmet batman ın kitaplarını hiç okumadım.daha doğrusu şu zamana kadar...ama bu kitabı elime alıp bir an önce okumak istiyorum.en kısa zamanda.ahmet batman a da emeği,alın teri olan bu kitap için ellerine,aklına sağlık diyorum ve ona ordu dan sevgiler selamlar gönderiyorum.

28-06-2016 16:08

ahmet batman ın tüm kitaplarını ayrıca 10 larca kitap okudjm bunun gibisini okumadımm ya okada akıcı ve hkş ki 2 günde bitirdim ve ilk kez kitap okurken ağladım şidetle tavsiye ediyorum!!!!

22-07-2016 20:23

çok güzel bir kitap bayıldım

14-08-2016 17:59

bir gecedde okutum tek kelimeyle harika bir kitap

19-08-2016 16:34

okudukca okuyasim geldi ben cok begendim

20-08-2016 14:57

veeeee okudum harika

Bir bulut olsam • 29-08-2016 09:27

ahmet batman*a teşekkür ediyorum bu güzel kitapları yazdığı için daha çok kitap bekliyoruz

03-10-2016 19:48

çok guzel bir kitap sonunda ağladım 3 saatte bitirdim ahmet batman hayranıyım

YAĞMUR NAZ • 08-10-2016 22:52

neredeyse ağlayacak çok güzel bir kitap

28-10-2016 21:14

kitabinizi ilk defa okuyorum sanki hayatimda bir parça gibi bayildimmmmm

12-11-2016 22:00

muhteşem bir kitap bayildim inanin fazlasiyla güzel ve romantik

adi.tuğçe soyadi.arslan

15-11-2016 12:04

aldım ve 3 günde bitirdim çok güzel bir kitap tavsiye ederim mutlaka okumalısınız

20-11-2016 16:43

harika bir kitap tavsiye ederim zaten ahmet batma nın kitapları çok güzel olur kitabı aldığım gün bitirdim tekrar okumaya başladım

23-11-2016 19:01

ahmet batman'in 4 kitabini da okudum hepsi birbirinden güzel herkese tavsiye ederim.

02-12-2016 14:55

muhteşem bir kitap arkadaşımdan ödünç aldığım bu kitabı soluksuz okudum herkese tavsiye ederim okuyun

11-12-2016 14:00

adam yazmamıs dırek ınsanın gonlune ıslemıs kıtabı

04-01-2017 12:45

harika bir kitap mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.sadece sonu beni biraz üzdü...

07-01-2017 19:09

tek solukta okuduğum sonunda da ağlamaktan bitap düştüğüm bir kitap kesinlikle tavsiye ediyorum

02-02-2017 12:24

gerçekten çok güzell etkilenmemek elde degil

02-02-2017 23:42

çok çok güzel bi kitap kelimelere sığmaz bence

14-03-2017 19:14

asktan korkuyorum ama okudum efsane bir kitap baska yazarlarin yani sira insani sıkmadan surukleyici bir hikayesi var. insana aski en guzel anlatan bir kitap olmus keske gerçek ask kitaptaki gibi olsa yasayamasakta okuyoruz iste☺❤

05-04-2017 21:27

süper bir kitap, okudukça kendini buluyor insan için de

17-04-2017 12:22

bu nasl kitap yaa hicc guzel deyil

21-04-2017 10:33

herkes çok beğenmiş ama ben hiç beğenmedim. hatta zaman kaybı

Ayça E • 23-09-2017 14:44

kitaba harika diyenler pek kitap okumamış insanlar galiba.kusura bakmayın ama hayatımda okuduğum en sıradan kitap.kitaba saygımdan bitirdim yoksa tamamen zaman kaybı.

29-09-2017 15:34

harika bir kitap bayıldım tek solukta bitirdim korkma kalbim ♥️

18-12-2017 23:22

bence bu kitapta insan sevdiğinin kıymetini anlıyor. sevginin gücü hepsi bu kitapta... ben sevdim hoş kitap...
korkma kalbim korkma! sevmek insana bağlıdır sen kıymetini bilince, vefakar olunca, benim koca yüreğim seni sevmeye yeter korkma kalbim... buda benden kitap okuyanlara gelsin arkadaşlara😊

21-12-2017 23:52

hikaye çok güzeldi bana hayatın ve kaderin acımasız olduğunuz öğretti teşekkür ederim...

28-12-2017 22:47

kitap çok güzelmiş

08-01-2018 22:18

korkmasın kalbin çünkü o artık benimde kalbimm.. bana bu sözü söyleyecek birinini çıkar karşıma allah ım..

19-01-2018 18:28

cok güzel bir kitap 2 günde bitirdim abi aşki cok güzel anlatmışsin

19-01-2018 21:26

12 saat bile olmadi ama hemen bitirdim aksam basladim ama durmaksizin bile degil televizyon oteki islerim de vardi ama yatana kadar 80 sayfa okumustum ertesi gun yine 3-4 saat icinde tamamini bitirdim guzel kitap ama burak o surekli kitap goturdugu doktora ne diyodu en azindan mutlu oldugumuz bir yer bulmus oluruz yani kitaplarda ama kitaplarimizla hayallerimizdede mutlu olamayacaksa. hayal kurmak ya da kitap okumak ne amlamlari var ask zaten olumu bile sevmektir asksan ask olursun ama mutlu oldugumuz dunyda yari yolda birakmak olurmu ahmet batman hem asklari hem de adayi yarim birakti aski yarim birakti.....

11-02-2018 13:42

çok güzel herkesin okumasını tavsiye ederim

11-04-2018 22:28

harika bir kitap.ahmet batman guzel bir yazar

27-04-2018 23:10

cok guzelkitaplar yaziyorsunuz basarilarinizin devamini dilerim. 21.06.2018 10:30 yasemin

21-06-2018 10:30

muhtesem bir kitab tek solukta okuyub bitirdim sonunda aglatti .
ahmet batmani cok severim en cokta bana ikimizi anlat kitabni severim

Asim sana henüz istek atılmıyor denedim olmuyor • 14-08-2018 06:52

cok. iyi abiii

23-10-2018 19:15

Beni İçinden Sev Gökyüzüne Not Korkma Kalbim Bana İkimizi Anlat Sabah Uykum Soğuk Kahve en iyi kitaplar yeni çıkan kitaplar en çok satan kitaplar okunması gereken kitaplar en çok okunan kitaplar 100 temel eser bedava kitap editör ol kitap bağışı Deniz Duası Fırtınada Yanacaksın Son Sızı Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu 1984 Mustafa Kemal Paris’ten Çiçeklerle Hayvan Çiftliği Hippi Solgun Karanfil Leyla İle Mecnun Kırlangıç Çığlığı 4N1K 2 Başlangıç Fesleğen Sen On Yedi Yaşımsın Momo Nutuk Korku Huzursuzluk Kraliçeyi Kurtarmak Aeden Olağanüstü Bir Gece Senden Sonra Ben Ölüme Fısıldayan Adam Yabancı Şahmeran Vazgeçtim Bülbülü Öldürmek Beyaz Zambaklar Ülkesinde Sineklerin Tanrısı Satranç Kötü Çocuk İçimizdeki Şeytan Bana İkimizi Anlat Fi Beyaz Gemi Yaban Tutunamayanlar İnsan Ne İle Yaşar Küçük Prens Beyaz Diş Fareler ve İnsanlar Sol Ayağım Suç ve Ceza Sefiller Yüreğim Seni Çok Sevdi Bukre Serenad Böğürtlen Kışı Senden Önce Ben Simyacı Uçurtma Avcısı Aynı Yıldızın Altında Şeker Portakalı Grinin Elli Tonu Kürk Mantolu Madonna Ahmet Ümit Ahmet Batman Ayşe Kulin İskender Pala Canan Tan Dostoyevski Elif Şafak Jojo Moyes Kahraman Tazeoğlu Sabahattin Ali Sarah Jio Zülfü Livaneli Romantik Aşk Kitapları Yabancı Romanlar Öykü Hikaye Kitapları Macera Kitapları Yerli Romanlar Komik Kitaplar Erotik Kitaplar Gizem Kitapları Tarihi Kitaplar Polisiye Kitaplar Çocuk Kitapları Kişisel Gelişim Kitapları Korku Kitapları Fantastik Kitaplar Kadın Erkek İlişkisi Biyografi Kitapları Gerilim Kitapları Bilim Kurgu Kitapları Din / Tasavvuf Kitapları Deneme Kitapları Şiir Kitapları Politik Kitaplar Günlük Anı Kitapları Beslenme Diyet Kitapları