Kötü Çocuk 2

Kötü Çocuk 2
Kitabın Yazarı:Büşra Küçük Kitap Türü:Yerli Romanlar Yayınevi:Ephesus Yayınları Yayınlandığı Yıl:2015 (01-07-2015) Sayfa Sayısı:440 ISBN:9786055358914 Kitap Puanı:7.9 / 10 | Yorum: 58

Fiyat Listesi / Satın Al

YazarOkur:bedava al D&R:22,43 TL Babil:24,15 TL KitapYurdu:24,58 TL e-kitap,pdf,epub: *

7.9
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel
Giriş Yap Üye Ol

Kötü Çocuk 2 - Büşra Küçük

Puan Tablosu

Arka Kapak Bilgisi

Kötü Çocuk 2 Özeti

Genç yaşta internet üzerinde yayınladığı hikayeler ile bir anda ünlenen ve büyük ilgi gören genç yazar Büşra Küçük ilk kitabı olan Kötü Çocuk ile büyük bir başarı yakalamış ve uzun süre çok satanlar listesinde yer almıştı. Kitabın bu kadar büyük ilgi görmesinden sonra ikinci kitap kaçınılmazdı ve Büşra Küçük ikinci kitap olan Kötü Çocuk 2 ile gençlik macerasına kaldığı yerden devam ediyor.

Kötü Çocuk 2 kitabında Kayla ile Meriç’in karmaşık aşk hikayesine kaldığı yerden devam ediyoruz. Birbirlerini deli gibi seven fakat karanlık geçmişlerin ve aile sırlarının ortaya çıkması ile sorunlar yaşamaya başlayan ikili yine de birbiri olamadan yapamaz. Fakat her şeye rağmen Kayra çok sevdiği Meriç’i korumak için ilişkilerine son verir ve ondan uzaklaşmaya çalışır. Fakat bu kaçış aralarındaki bağı daha da güçlendirir ve onlar kaçtıkça aslında birbirlerine daha da yakınlaşırlar.

Kötü Çocuk 2 Yorumları

ilk yorum!
yaa impossible diyorum susuyorum!! daha kitap çıkmadı, bu neyin kafası?!

Bu sefer tamamen geri döndüm. • 22-06-2015 12:04

ben ilk kitabı okuma hatasını yaptım ikinciyi okumam çok basit ve çok sıradan bir hikayesi var keşke sadece internette kalsaymış kitap olmaya değecek edebi bir yanı yok

22-06-2015 21:38

yahu 22-06-2015 21:38'de yazan arkadaşım, kötü çocuk 2 diye bir kitap piyasada yok! sadece internette var, o da tanıtım amaçlı. kötü çocuk 2 diye bir kitap yok. tekrar söylüyorum, kötü çocuk 2 diye bir kitap piyasada y-o-k-! nereden okudun çok merak ediyorum!!

Bu sefer tamamen geri döndüm. • 23-06-2015 11:19

sena sakin ol şampiyon wattpad de okumuştur..

23-06-2015 13:29

haha:) ama ben de kç fanıyım yani, kitap çıkmadı, çıkmış gibi konuşuyor, bir de kitap için sayfa açmış site! ayıp ama -,-

Bu sefer tamamen geri döndüm. • 23-06-2015 20:51

sena, sorun ne tam olarak anlamadım? kötü çocuk 2, 1 temmuz'da çıkıyor, o yüzden tanıtım amaçlı siteye eklendi. internet üzerinde satışı başladı ve yukarda belirtilen satış noktalarından temin edebilirsin. üstteki yorumu yazan arkadaş da ilk kitabı okuduğunu belirtmiş zaten. neden bu kadar sitem ettin anlamadık?

YazarOkur • 23-06-2015 21:35

açıklamasını yaptım ^^

Bu sefer tamamen geri döndüm. • 25-06-2015 10:18

bi dakika yaaaa kotu cocuku ben bayiliyorum vattpad hikayesi busramin hikayesi hani kitap yok diyosunuz ya kitapi ben bastan sona okudum cok güzel ama biraz edepsizce. temmuz ayında solucan isimli kitap çıkıcak oda zeynepsey hikayesi yani kitapın aslı yok ama hikayesi var.

30-06-2015 13:24

ben bu kitaptan siyahın içinde beyaz nokt. olmayı öğrendim

17-07-2015 11:42

hayatmda okuduğum en muthis kitap beni gözyaşlarına boğdu bir çok kez :')

18-07-2015 03:18

23. 6. 15 tarihinde ve saat 11: 19 ta yazan kisi siz kötü cocuk 2 adli kitabin daha kitapcilarda olmadigini nerden biliyorsunuz?

29-07-2015 18:44

çok kötü bir kitap olmuş emek diyorlar ama nesi emek anlamadım normal bir yazar bu tarz bir romanı bir kaç günde yazar çok sıradan bunun gibi çok hikaye var sırf kız sosyal medyada ünlü oldu diye basmışlar

10-08-2015 21:39

çocukça bir kitap olmuş edebi değeri sıfır okura birşey katmıyor

13-08-2015 21:54

hiçbir faydası olmayan ergen kitabı

25-08-2015 12:57

ilk kitabını okudum ve gerçekten çok iyi umarım ikincisinde aynı güzelliktedir

13-10-2015 15:36

kitap çıktıııııı.... çok mutluyummmmm.... 9 cu sayfasındaymmm

14-10-2015 05:09

meriç ve katla nın arasındaki.ilişki ikinci kitaptada aynıdır kesinlikle

Mavi • 16-10-2015 10:00

henüz okumadim ama çok güzele benziyo

16-10-2015 15:19

bu kitabi cok merak ediyorum en kisa zamanda okumak istiyorum

17-10-2015 02:29

kitaba bayıldım mütişli 3.4.5 alıcamm

27-10-2015 11:56

çok güzel bi kitap

29-11-2015 16:39

tek kelimeyle harika harika bayılıyorum bu kitaba

29-11-2015 18:17

bence slklcl bi kitap herkesin yorumu farklıdır.

29-11-2015 21:45

çookk güzel bir kitap müthiş almanızı tavsiye edderim....

23-12-2015 20:08

senin kitapların beni hayata döndürdü büşra

27-12-2015 08:07

2. kitabı daha alamadım ama yakında mutlaka alıp okuyacam

13-01-2016 16:41

ohaaaaa çok güzel hiç kitap okumayan bn okudum çoooook güzel

18-01-2016 17:45

ben hayatım boyunca başladığım hiç bir kitabı bitirmemiş biri olarak bu kitabi harika buldum ve ilk defa bitirmeme reağmen 3 gün gibi kısa bir sürede bitirdim bence enfes.... 👍👍

21-01-2016 02:12

çok güzel bir kitap üçüncüsünü sabırsızlıkla bekliyorum

02-02-2016 13:11

korku kitabımıdır krkuysa hemen alırım

13-02-2016 18:48

bu kitpbın hiç edebi yok okudum eğer yazar 3. çıkarırsa küfür ve cinsellik içermesin daha maceralı olabilir mesela ...

21-02-2016 16:33

ya çok güzel bir kitap ya aşık oldum

28-02-2016 13:10

ben yeni basladim ama cok guzel kaylanin memesi cok guzel hayran oldum kendiside oyle

04-03-2016 12:18

super bı kıtap ya abı

05-03-2016 16:30

kötü çocuk 2 var. kanlı canlı var arkadaşımda.

08-03-2016 09:34

süper bi kitap herkeze tavsiye ederim

25-05-2016 13:45

çoooook güzel bir kitap. okudum müthişş

29-05-2016 19:59

çok güzel bir kitap

31-05-2016 13:32

güzel bence.emeğe saygı.
furkanı seviyorum.
ademide
beyzayıda neyse şey dermişim hadi bay

14-06-2016 05:02

kitap tek kelime ile süper

06-07-2016 23:41

yaa kitap bir harika . şahsen ben çok fazla kitap okumayan birisi ve eyer olursan da yarım yamalak okuyan kişi bu kitabı 2 gün de bitirdim . yani kitap o derece . tabi biraz edepsiz yerleri var ama kitap yıkılıyo . kitabın tüm serilerini okudum . inşallah kitabın serilerini cogaltirlar. sabırsızlıkla bekliyor olacağım .

04-12-2016 00:46

guzel kıtab :)

12-12-2016 11:43

çok güzel bir kitap ben okudum herkese tavsiye ederim 1 aşk hikayesi ;) ;)

12-12-2016 20:52

kitabın üçünüde okudum ve bitirdim güzel bir kitabtı tavsiye ederim

13-12-2016 19:14

kötü çocuk 2 var okuyorum yaa mükemmel bir kitap

28-01-2017 01:06

hiç güzel bir kitap değil sadece şımarık bir kızın ve zengin bir zübbenin hayatını anlatıyor ve biz ahlakımıza aykırı şeyler yapılıyor asla tavsiye etmem zaman kaybı birde daha filmi yapılıyor çook saçmaa

08-02-2017 19:44

kitabı bulamıyorum
kitabı çoookkkk merak ediyorummm

20-02-2017 17:03

tek kelimeyle harika.kitabın etkisindeyken birde sinamada çıkmış:))

21-02-2017 16:49

ben hayatımda bir kitap bitietmemişler bu kitabı 4 günde bitirdim

10-03-2017 17:48

yalnız kitap mükemmel

05-05-2017 20:00

ben vini hayranımın büşra abla inşallah 4. kitabı çıkarırsın

14-06-2017 21:35

insallah 4. kitap busra abla lutfen icim yaniyo busra abla lutfen sna yemin ediyorum kitu cocuk deyince icim sizliyor

17-06-2017 21:15

önemli olan içinde ne anlatmasıdır.

10-07-2017 08:57

arkadaslar litfen yardim edin
bulamiyorum internette ikinci kitapi lutfeeeeen

09-10-2017 15:59

4.kitap istiyoruzzzzz

07-01-2018 12:32

sanırım müthişş bir kiraptır çok ama çok okmak istiyorum

14-01-2018 14:36

ya ben bu kitabi 3. kez okudum ve hala okunmaya devam ediyorum

11-03-2018 21:48

arkadaşlar baştan sona okudum harkaydı

13-12-2018 19:21

Kötü Çocuk 4 Bir, İki, Üç, Sen Kötü Çocuk 3 Kötü Çocuk 2 Kötü Çocuk Kötü Çocuk 3 Kötü Çocuk 3 Kötü Çocuk Kötü Çocuk Kötü Çocuk Serisi En İyi Kitap en iyi kitaplar yeni çıkan kitaplar en çok satan kitaplar okunması gereken kitaplar en çok okunan kitaplar 100 temel eser bedava kitap editör ol kitap bağışı Sızı Üç Kız Kardeş Mustafa Kemal Deniz Duası Fırtınada Yanacaksın Son Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu 1984 Paris’ten Çiçeklerle Hayvan Çiftliği Leyla İle Mecnun Kırlangıç Çığlığı 4N1K 2 Başlangıç Fesleğen Sen On Yedi Yaşımsın Momo Nutuk Korku Huzursuzluk Kraliçeyi Kurtarmak Aeden Olağanüstü Bir Gece Senden Sonra Ben Ölüme Fısıldayan Adam Yabancı Şahmeran Vazgeçtim Bülbülü Öldürmek Beyaz Zambaklar Ülkesinde Sineklerin Tanrısı Satranç Kötü Çocuk İçimizdeki Şeytan Bana İkimizi Anlat Fi Beyaz Gemi Yaban Tutunamayanlar İnsan Ne İle Yaşar Küçük Prens Beyaz Diş Fareler ve İnsanlar Sol Ayağım Suç ve Ceza Sefiller Yüreğim Seni Çok Sevdi Bukre Serenad Böğürtlen Kışı Senden Önce Ben Simyacı Uçurtma Avcısı Aynı Yıldızın Altında Şeker Portakalı Grinin Elli Tonu Kürk Mantolu Madonna Ahmet Ümit Ahmet Batman Ayşe Kulin İskender Pala Canan Tan Dostoyevski Elif Şafak Jojo Moyes Kahraman Tazeoğlu Sabahattin Ali Sarah Jio Zülfü Livaneli Romantik Aşk Kitapları Yabancı Romanlar Öykü Hikaye Kitapları Macera Kitapları Yerli Romanlar Erotik Kitaplar Çocuk Kitapları Komik Kitaplar Tarihi Kitaplar Polisiye Kitaplar Gizem Kitapları Korku Kitapları Kişisel Gelişim Kitapları Kadın Erkek İlişkisi Fantastik Kitaplar Bilim Kurgu Kitapları Psikoloji Kitapları Biyografi Kitapları Gerilim Kitapları Şiir Kitapları Din / Tasavvuf Kitapları Deneme Kitapları Günlük Anı Kitapları Politik Kitaplar Beslenme Diyet Kitapları