Hiç Kimse Sıradan Değildir

Hiç Kimse Sıradan Değildir
Kitabın Yazarı:Markus Zusak Kitap Türü:Yabancı Romanlar Yayınevi:Martı Yayınları Yayınlandığı Yıl:2012 Sayfa Sayısı:464 ISBN:9786053480204 Kitap Puanı:8 / 10 | Yorum: 111

Fiyat Listesi / Satın Al

YazarOkur:bedava al KitapYurdu:18,00 TL e-kitap,pdf,epub: *

8
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel
Giriş Yap Üye Ol

Hiç Kimse Sıradan Değildir - Markus Zusak

Kitap Türü:Yabancı Romanlar, Macera Orjinal Adı:I am The MessengerÇeviren:Selim Yeniçeri

Puan Tablosu

Arka Kapak Bilgisi

Hiç Kimse Sıradan Değildir Özet

Hayattaki en iyi arkadaşınız bir köpek, hayatınızın tek amacı her gün taksi kullanmak, hayatınızdaki en büyük zevk kart oynamak. Fakat yine de sıradan biri değilsiniz.

Markus Zusak mükemmel bir esere imza atıyor ve Hiç Kimse Sıradan Değildir macera romanı ile sizi garip bir hikayenin içine sokuyor.

Sıradan basit bir hayat yaşarken postasında bir iskambil kartı bulması ile hayatı bir anda değişen bir adamın hikayesi. Aslında ondan istenen tek şey belli bir zamanda belli bir yerde olması. Fakat bunu yaparken bir banka soygununa engel oluyor, bir kadını tecavüze uğramaktan kurtarıyor. Her zaman iyi olan şeylerde yok. Bazen kötü bazen iyi ama tek bildiği kartlar ile gelen mesajları yapmak. Peki, bu mesajları gönderen kim? Amacı ne? İşte orası bu gizemli hikayede gizli.

Gizem ve macera romanlarını sevenler için bire bir kitap. Sakin başlayan bu kitap zamanla elden bırakması güçleşen bir hal alıyor ve bu gizeme kendinizi iyice kaptırıyorsunuz.

Hiç Kimse Sıradan Değildir Yorumları

hayatımda okuduğum en sıkıcı kitaplardan birisi.zaman kaybı

10-11-2012 23:52

BANCE ÇOK GÜZEL.

16-11-2012 02:38

okumak istiyorum umarım güzeldir.

16-11-2012 12:38

kitaptan almayanlar sıkılır sadece ama kesinlikle okunması gereken derin bir kitap

22-11-2012 00:07

kitapı çoook okumak isterim gerçeekten sıkıcı diyenler utansın emeğe saygı lütfen

24-11-2012 20:52

bu kitaptan bende var okuum ve tek kelimeye mükemme bi kitap

25-11-2012 10:39

başlıgı dikkat çekici

27-11-2012 16:58

bence çok güzel bir kitap hayatında biraz değişiklik yapmayan isteyene şiddetle tavsiye ediyorum .tabi herkesin düşünce yapısı farklıdır ;ama okunması gerekn bir kitap...

01-12-2012 18:06

bende çok sıkıldım ki çok kitap okuyan biriyim.. elime alıyorum 10 sayfa okuyorum ve bayılıyorum bırakıyorum..

03-12-2012 00:08

müttiş bir kitap

23-12-2012 20:21

çok ahım şahım bi kitap fdeğil askerdeyken zaman geçrmek için birebir :) ömürcan östük:)by emel :)

24-12-2012 22:59

okunması gereken bir kitap..

28-12-2012 15:34

merak etim bu kitabi

01-01-2013 21:26

güzel bi kıtap tavsıye ederım :))

04-01-2013 17:40

ben gayet beğendim bi adım sonrasını düşündüren bir kitap

06-01-2013 18:21

tek kelimeyle harika

07-01-2013 14:00

bu kitap çok iyi tavsiye ederim :)

10-01-2013 21:54

4 günde bitirdim bu kitabı yazın okuduğum en güzel roman diyebilirim çok sürükleyici muhteşem

12-01-2013 21:40

gayet basarılı bi kitap bir sonraki bölümü heyecanla merak ediyorsunuz

26-01-2013 13:12

çok guzel bir kitap

29-01-2013 16:18

b*k gibi kitap çok iğrenç kimseye tavsiye etmem

31-01-2013 00:37

Her kitap okuyan kişinin kişiliğini ortaya koyar kimine göre güzel kimine göre sıkıcıdır, benim kendi yorumum ; gayet güzel sürükleyici bir roman..

31-01-2013 11:29

Kitaptan anlamayan okumasın arkadaş.Ders veriyori eğlendiriyor, hüzünlendiriyor ve şaşırtıyor.Bir kitaptan daha ne bekleyebilirsiniz ki? Çok güzeldi.Beğendim.Yazarı tebrik ediyorum ve yeni başlayanlara iyi okumalar diliyorum :)

31-01-2013 20:31

bu romanı beğenmeyen alice harika diyarında okuyabilir veye keloğlan ancak bunları beğenirsiniz...

02-02-2013 14:52

:D :D :D katılıyorummm :) :)ancak o tür şeyleri beğenirler =)tabii yinede zevkler ve renkler tartışılmazz ama saygı duymak lazım :)

03-02-2013 10:52

almak istiyorum ama emin değilim gerçekten sürükleyicimi??

04-02-2013 23:09

ben de emin değildim aldım hiç pişman olmadın almanı tavsiye edrim :) :) (RUKEN) :)

05-02-2013 11:13

Abartılacak kadar güzel değil,evet.Ama öğretici yönü hoşuma gitti.Okunabilir yani.Fakat bu adamın Kitap Hırsızı kitabını okumalısınız.Kesinlikle bundan daha iyi!

06-02-2013 15:24

Cidden çok derine işleyen ve akıcı bir kitap 3 günde bitirdim ve gerçekten ilginçti

08-02-2013 19:49

çok güzel bir kitap sıkıcı diyenler utansın

10-02-2013 20:39

ARKADAŞLAR HAYATTAN DERS ALMAK İSTEMEYENLER BAZI ŞEYLERİ ZOR GÖRÜP YA DA ZORUNA GİDENLER ÜŞENGEÇ BİR TOPLUMA SÜRÜKLENMEYE YÜZ TUTAN BİR TOPLUM OLMAYA MEĞİLLİ OLANLAR BU KİTAPTAN SIKILIR. BİZ İNSAN OĞLU HEP GERÇEKLER BİZE SIKICI GELMİŞTİR. ANNEMİZİN ÖĞÜTLERİ BABAMIZIN BIZI UYARMASI ÖĞRETMENLERİMİZİN BİZLERE BİRŞEYLER ÖĞRETMESİ. ZAMAN BAYA GEÇTİKTEN SONRA YAŞADIĞIMIZ BAZI OLUMSUZ SONUÇLAR YA DA PROBLEMLERDEN SONRA KEŞKELER BAŞLAR NEDEN BÜYÜKLERİMİZİ DİNLEMEDİĞİMİZDEN GERÇKELERDEN KAÇTIĞIMIZDAN TEMBELLİK KADAR BASİT OLAN ŞEY KOLAY GELDİĞİNDEN HAYATINIZDA ÇOK GEÇ OLMADAN EN AZINDAN 1 ZORU BAŞARIN

16-02-2013 01:47

kitabın sonu çok güzel:))

16-02-2013 14:31

Süper bir kitap, herkese tavsiye ederim ..

20-02-2013 18:27

okumadım ama güzel bir kitaba benziyor

26-02-2013 17:37

bu kitabı herkese tavsiye ederim çok güzel bir kitap

03-03-2013 11:08

ismi ilgimi çekti.bazılarınız sıkıcı yazmış fakat bir şey öğretiyorsa sıkıcı olması benim için önemli değil.ve tabii içinde macera da varsa tam benlik bir kitap..

11-03-2013 00:10

ben okumaya bu sabah başladım..

Meral • 19-03-2013 11:33

kitap adı dikkatimi çekti, aradığım 4 kitapçıda da kalmamıştı devam kitabı da varmış ama ben bunu okumak istiyorum ve içimde sıkıcı olmadığına dair bir his var

21-03-2013 11:28

bu kitaba bayıldım...

29-03-2013 14:58

çok güzel bir kitp çok hosma gtti

31-03-2013 22:28

çok severek okudum ve 4 günde bitirdim beni gerçeekten çok sardı okunmasını tavsiye ederim gerçekten çok güzel bir kitap

03-04-2013 14:46

arkadaşlar okuyan biri lütfen allah rızası için özetini yazabilir mi 2-3 sayfa çok lazım

03-04-2013 20:29

2 günde bitirdim

05-04-2013 11:16

2 günde bitirdim. Okurken hiç sıkılmadım.. Güzel bir başyapıt..

05-04-2013 11:17

çok güzel fakat daha renkleri kısa olabilirdi

10-04-2013 16:08

Yaaa şimdi ne diyorsunuz bu kitap güzel mi değil mi karar verinnnnn sinir oldum

11-04-2013 19:31

güzel. kesinlikle okunmalı.

17-04-2013 19:44

bence tek kelime ile muhteşem çağımız genliğine tam uyuyor.tüm ödülleri hak etmiş tebriklerrrrrr.....

21-04-2013 12:40

kitabı yenı aldım

21-04-2013 16:14

ne zaman 464. sayfaya geldiğimi bilmiyorum. kitap bittiğinde ağlayacaktım neredeyse geri ala ala okudum. o kadar güzel ve sürükleyici... ayrıca kitabın dili çok sade herkesin anlayabileceği dilde. markus zusak çok akıllıca yazmış kitabını. kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. bayıldım kitaba.

24-04-2013 17:36

çok güzell ama ben başka kitap arıyorumm

25-04-2013 20:38

şüphesiz ki mükemmel bir kitap tavsiye ediyorum

14-05-2013 18:36

Tatlı, sıcak, samımı, yumusak, huzurlu, sevecen, arzulu, masum, sakin, içinde cocuklukta barındıran;
her yastan ınsanın okuyabılecegı, keyıf verıcı bır kıtap..
Huzura ıhtıyac duyanların haz alarak okuyacagını garantı ederım..
Iyı okumalar...

29-05-2013 10:50

kitaba yeni başladım şimdiye kadar hiç sıkılmadım güzel bi kitap olmalı

30-06-2013 13:18

bence kitabı sevmeyenler kendi tarzı kitapları bulamayanlardır.. şu an 8e geçtim ve mart ayından beri okumaya başladım.kitapları okuyabilmeniz için kendi tarzınızı bilmeniz gerekir.ben bilmiyodum ve şans eseri öğrendim.şu ana kadar ortalama yaklaşık 400 sayfalık kitapların 17.si HİÇ K. S. D. deyim.annem okuduğum için babama beni şikayet ediyo ama okuyorum işte :D

30-06-2013 13:22

tavsiye ederim herkes okusun

07-07-2013 15:21

gerçekten güzel mi akıcı mı anlaşılırsa okucam biri cevap atsın ona göre yani...

22-07-2013 18:34

BEN OKUMADM DAHA AMA COK MERAK DEYORM

23-07-2013 10:43

kitap çok güzel okumanızı şiddetlee tavsiye ederim

27-07-2013 21:24

yorumlara bakınca alasım geldi valla iyi çıkmazsa hepinizi teker teker bulurum :D

31-07-2013 10:12

bence ilgi çekici bi kitap yeni başladım sayılır ama şimdilik güzel sıkılmadım ve şiddetle okumaya devam ediyorum :))

27-08-2013 10:22

Birgün türkçeyi öğrenmeniz dilğiyle kızlar:)

10-09-2013 15:14

daha kitabi almadim ama alicam emege saygi duyun biraz b*k gobi dicrginize oturunda yazin yiyosa ben bi tavsiye uzerine okuycam ama simdiden merak ediyorum

19-09-2013 09:53

kitap konusu bakımından güzel olabilir ama çevirisi hiç güzel değil.

30-09-2013 21:33

Ben almak istiyorum yorumları okudumda çoğu kişi beğenmiş inşallah güzeldir

13-10-2013 11:30

Acaba markus zusak ne yasamis ki boyle bir kitap yazmis

28-10-2013 20:40

6 gunde bıtırdım on numaraydı yaa ah ah :D

05-11-2013 20:11

bn bu kitabı okumak istiyorum ama hiç denk glmedi nasıl bi kitap sizce

08-11-2013 19:58

çok güzel bi kitap içinde derin anlamlar yüklü dünyadaki en sıradan insanın bile dünya için yapamayacağı şey olmadığını gösteriyor

17-11-2013 11:03

Okumadım ama okumayı çok istiyorum.. Umarım sıkıcı değildir bu kadar okumaya hevesim varken.. Hevesımın kacmasını istemem....

22-11-2013 17:53

askerdeyken okumuştum kitap kalın ama su gibi akıp gidiyo tavsiye ederim..

11-12-2013 21:23

bu kitabı sevenler için kitap hırsızı markus zusak ı okumalarını tavsiye eerim

12-12-2013 11:52

kitabı karıştırmak için elime aldım sonra tüm kitabı bitirmişim gerçekten harika bir kitap ciddi anlamda herkese tavsiye ediyorum

12-12-2013 20:48

çok sürükleyici bir roman

13-12-2013 21:23

kitaba başladığımda kitabı mrk ediyordum.Ama ilk okumaya başladığım zaman yarım saat içinde baktım ki 80 sayfa okumuşum...

06-01-2014 17:17

kitabı okumak için sabırsızlanıyorum...

24-01-2014 15:43

kitabı okumak için sabırsızlanıyorum...

24-01-2014 15:43

BU KİTAP MUTLAKA OKUNMALI !

28-01-2014 13:09

gerçekten bu kitap hiçbir insanın boşuna var olmadığını hatırlatıyor ve harika muhteşem bir şekilde akılda bir iz bırakıyor

14-02-2014 20:32

sürükleyici bir kitap yarısına geldim olay örgüsü gittikçe sizi içine alıyor tavsiye ederim

02-03-2014 21:35

Güzel de okudum bişi anlamadın ama kumardan bahsentigi kesin

12-03-2014 14:12

Çok güzel bir kitap.Macera sevenlere ve gizemli kitapları sevenlere tercih ederim.İyiki okumuşum. :)

23-03-2014 18:54

Ben okudum. Herkeze tavsiye ediyorum. Çok güzel bir kitap.

25-03-2014 21:48

daha bugün bitirdim çok beğendim tavsiye ederim :)

12-05-2014 20:51

mükemmel den bir tık daha iyi ..

22-05-2014 15:46

bence çok güzel bir kitap bu kitabı okuduğum zaman kitabı okumanın güzel bir şey olduğunu anladım bu kitap sayesinde...

02-06-2014 18:10

kitap elimde merak ettim yaa

02-06-2014 19:32

Harika bir kitap arkadaşlar :) bir çırpıda okudm eminim elinizden bırakamayacaksnz

26-06-2014 12:46

Kitabı bi arkadaşımın önerisiyle aldım ve hayatım boyunca okuduğum en mükemmel kitaptı günlerce etkisinden çıkamadım diyebilirim heyecan aşk macera hepsi var okursanız pişman olmazsınız

05-07-2014 14:34

Bir günde okudum,keyifliydi

Ali Gülcü • 12-07-2014 16:37

Valla bence çok güzel bir kitap başları biraz sıkıcı ama sonradan çok güzel ama odul almasını gerektirecek bir,şey yok sıradan bir,kitap fakat güzel.

13-07-2014 19:44

hayatımda okudugum en güzel kitaplardan bir tanesi idi ve okumaktan zevk aldım kitap severlere tavsiye edrim..

20-09-2014 13:06

çok güzel bi kitap herkesin okumasını kesinlike tavsiye ederim sıkıcı diyen arkadaşlar hayatı hala anlayamamışlar heraldekı boyle yorum yapıyolar ınsanın kendısıne guvenını getiren bi kıtap

22-09-2014 00:26

Hayatimda okudugum en guzel romanlar listesindee hariydi müthisti gercekten de harikaydi elimden birakamadim arkadslar sze tavsye ediyorum...Ed keneddy sen harikasin...markus zusak mükemmel bir yazar! Sikilan arkadslar kitabin konusunu anlayamamislar....

Sessizlik en güzel sestir duyabilen icin...Şemsi Tebrizi(Melek) • 16-10-2014 16:31

Bugüne kadar okuduğum en güzel kitaplardan birisi. Etkisinden hala kurtulamadım.

23-11-2014 14:39

kitabi okumadan isminden etkilendim cok dogru kimse siradan degil herkezin kendine hayit bir hayati var aslinda her insan degerli

01-12-2014 23:02

Gerçekden çok güzel bir kitap ayrıca kitabı sıkıcı bulanlar emeğe saygısızlık yapmış olur emeği geçtim yaşama isteği olmayan ve hayattan zevk almayan birinin okusada birşey anlamaması normaldir.LÜTFEN BEĞENMEDİYSENİZ SIKICI VEYA KÖTÜ GİBİ YORUMLAR YAPMAYIN KENDİNİZE SAKLAYIN !

04-12-2014 18:09

bunun teması ne?

04-01-2015 16:29

hayatımda okuduğum en güzel ve başarılı kitap 2 sene önce okumuştum hiç elimden bırakmadım ve 4 günde bitti :)

08-02-2015 22:24

muhtesem bi kitap okumanizi kesinlikle tavsiye ediyorum :d

24-03-2015 09:57

"olasiliksiz" herkesin okumasi gereken bir basyapit

27-04-2015 19:25

gerçelten okunması gereken çok çok çok güzel bir kitap. kitabı bir yıl önce okudım ama kırgusu hala ezberimde. kesinlikle okunmalı.

30-04-2016 21:18

süper
of hep bu hocalar yüzünde üst5 üste ödev

15-12-2016 16:29

harika bir kitap hayatimfaki ilk romanim

14-02-2017 13:53

çok güzel bir kitap kötü yorumlara aldanmayın

22-07-2017 23:38

gerçekten çok güzel bir kitap tek bir iskambil kartıyla insanın hayatı değişiyor.

22-08-2017 14:02

guzele benziyor

08-11-2017 13:10

hayatimda okuduğum en iyi kitalara bir tanesi tavsiye ederim

03-01-2018 19:53

kitap okumak emek sabır ilgi ister ancak kitap okuduktan sonra sana neler kazandırdığının farkında olursun bu kitapta öyle bir kitap kendinden birşeyler bulabiliyosun ya ilerki zamanlarda ya da geçmişinde yalnızlığın tek arkadaşı ve kalabalığın boşluğunun farkındalığı kitap okumaktan geçiyor kitap okumak bir yaşama tutunma çabası

22-10-2018 14:51

markus zusakın hiç kitabı harika mutlaka okuyun hayata bakışınızı değiştiren kitaplardan bir tanesi

21-01-2020 19:51

bence idare eder ama daha güzel kitaplar seçebilirsiniz

26-01-2021 14:51

Kitap Hırsızı Hiç Kimse Sıradan Değildir en iyi kitaplar yeni çıkan kitaplar en çok satan kitaplar okunması gereken kitaplar en çok okunan kitaplar 100 temel eser bedava kitap editör ol kitap bağışı Benim Zürafam Uçabilir Hazan Gün Olur Asra Bedel Tutunamayanlar Sofie'nin Dünyası Oz Büyücüsü Antikacı Başka Bir Şey Pia Mater Aşkımız Eski Bir Roman Bir Ömür Nasıl Yaşanır Camdaki Kız Abartma Tozu Seninle Başlamadı Üç Kız Kardeş 1984 Hayvan Çiftliği Kırlangıç Çığlığı Momo Nutuk Huzursuzluk Kraliçeyi Kurtarmak İçimdeki Müzik Olağanüstü Bir Gece Ölüme Fısıldayan Adam Çalıkuşu Genç Werther'in Acıları Bülbülü Öldürmek Beyaz Zambaklar Ülkesinde Sineklerin Tanrısı Satranç İçimizdeki Şeytan Küçük Ağa Kırmızı Pazartesi Fi Beyaz Gemi Yüzyıllık Yalnızlık Yaban Anayurt Oteli İnsan Ne İle Yaşar Küçük Prens Dokuzuncu Hariciye Koğuşu Martı Jonathan Livingston Beyaz Diş Fareler ve İnsanlar Sol Ayağım Suç ve Ceza Sefiller Yüreğim Seni Çok Sevdi Serenad Böğürtlen Kışı Senden Önce Ben Simyacı Uçurtma Avcısı Şeker Portakalı Kürk Mantolu Madonna Ahmet Ümit Ahmet Batman Ayşe Kulin İskender Pala Canan Tan Dostoyevski Elif Şafak Jojo Moyes Kahraman Tazeoğlu Memduh Şevket Esendal Orhan Kemal Peyami Safa Sabahattin Ali Sarah Jio Tarık Buğra Victor Hugo Zülfü Livaneli Yabancı Romanlar Çocuk Kitapları Öykü Hikaye Kitapları Romantik Aşk Kitapları Erotik Kitaplar Yerli Romanlar Tarihi Kitaplar Macera Kitapları Komik Kitaplar Gizem Kitapları Korku Kitapları Fantastik Kitaplar Polisiye Kitaplar Bilim Kurgu Kitapları Din / Tasavvuf Kitapları Psikoloji Kitapları Kadın Erkek İlişkisi Gerilim Kitapları Kişisel Gelişim Kitapları Şiir Kitapları Deneme Kitapları Biyografi Kitapları Politik Kitaplar Günlük Anı Kitapları Beslenme Diyet Kitapları