Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp

Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp
Kitabın Yazarı:Serdar Özkan Kitap Türü:Yerli Romanlar Yayınevi:Artemis Yayınları Yayınlandığı Yıl:2011 Sayfa Sayısı:304 ISBN:9786054560349 Kitap Puanı:7.8 / 10 | Yorum: 76

Fiyat Listesi / Satın Al

YazarOkur:bedava al Pandora:7,33 TL KitapYurdu:19,95 TL e-kitap,pdf,epub: *

7.8
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel
Giriş Yap Üye Ol

Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp - Serdar Özkan

Puan Tablosu

Arka Kapak Bilgisi

Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp Özeti

2010 yılının en çok satanlar listesinde uzun bir süre kalan ve birçok dile çevrilen Kayıp Gül romanından esinlenerek Serdar Özkan tarafından yazılan Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp sizi adeta içine çekiyor.

Kalbinizi keşfetmeyi amaçlayan ve sevgiyi ve aşkı arayanların hikayesini anlatan kitap sizi kalbinizde bir yolculuğa çıkartıyor.

Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp Yorumları

güzel bir kitap (beğendim sizde okuyun!!!!!!!)

21-01-2012 21:22

henüz 10 yaşında olmama rağmen kayıp gül ün 2 kitabını da okudum.gerçekten ikiside çok güzel. ikiside hayatımda okuduğum en güzel roman.isteyen herkes okusun.

31-01-2012 13:31

iyiydi baya iyiydi

31-01-2012 16:21

mükemmel bir kitap

01-02-2012 16:55

zaten ilk kitabı çok güzeldi bu kitabada hayran kaldım ....İNSAN BU KADAR MI GÜZEL KİTAP YAZABİLİR

02-02-2012 13:17

BEN BU İKİ KİTAPTANDA BİŞEY ANLAMADIM KİTAPLARIN BİRBİRİYLE İLGİSİ YOK ÇOK BEĞENDİĞİMİZİ SÖYLEYEMEM .....

08-02-2012 13:37

ilk kitabı pek hosuma gitmemişti ama sonu güzeldi bu kitap gerçekten bir harika herkeze tavsiye ederim..

13-02-2012 18:33

biraz güzeldi

13-02-2012 20:06

abartacak birşey yok. kitabımı okusaydınız bana hak verirdiniz.şair ve yazar RECEP AYDOĞMUŞ

17-02-2012 23:07

okuduğum en güzel kitap insanın içini ısıtıyor

21-02-2012 11:41

MÜKEMMEL BİR ROMAN ÇOK ETKİLEYİCİ

21-02-2012 11:41

ben çok ağladım yaa aşkımı özledim

21-02-2012 17:08

daha okumadım ama çok güzel di

21-02-2012 17:08

ilki süperdi buda süper

24-02-2012 20:42

çok güzel bir kitap tı herkesin okumasını terci edrğim

25-02-2012 20:27

mutlaka okuyun pişman olmazsınız

26-02-2012 20:05

ya mükemmel bir kitap

26-02-2012 20:06

kitap etkileyiciydi 1.sini okudum 2. sini okuyorum

27-02-2012 14:24

süper bir kitap

27-02-2012 17:49

bu kitabı herkesin okumasını tavsiye ederim çok güzel bir kitap

27-02-2012 17:50

insan elinden bırakamıyor

28-02-2012 19:59

harbiden güzelmiş

28-02-2012 20:31

çok güzel

29-02-2012 21:17

çok güzel harika bayıldım yaaaaaaaaaa

29-02-2012 21:17

çok çocukça bır masal demek istiyorum cunku o kadar sacma ıyı bır anafıkır cıkarılmaya calısılmıs hayatın içinden yada daha gercekcı bı hıkaye ustunden verılse mukemmel olabılır ama su halıyle ana karakter dıananın yasındakı cocuklara hıtap eder ancak...

07-03-2012 23:36

süperr bir kitap okudum tek kelimeyle süper yani ve bu kitabı herkese tavsiye edeiyorumm

11-03-2012 17:07

çok güzel bir kitap fakat özetini çıkartmam lazım.İnternetten aradım hiç bir yerde yok performas ödevim bulan var mı ?

16-03-2012 18:51

ben KAYIP GÜL'ü okudum fakat daha henuz KAYIP GÜL 2 :ÖLÜMSÜZ KALP'İ daha alamadım inş bitmeden bulabilirim yazarı kutluyorum gerçekten çok güzel kitap

25-03-2012 22:44

Hristiyanlık propogandası yapıyor saman altından pes karıncayı bile Hristiyan yaptı misyonermi kendileri.

28-03-2012 01:13

Benim kitapta sezdiğim farklı noktalar var, birincisi Hristiyanlık
propogandası yapıyor olması, karıncayı bile Hristiyanların haccına
giderken diye tanıtması dikkatimi çekti, gerçi robert kolejinden mezun birinin
muhafazakar olması zaten beklenemez, ikincisi anlatım düzeyi hakikaten 10 yaşına
hitab edercesine sıkıcıydı, tamam konu ve anlatılmak istenen msj güzel ona lafım yok lakin ilk kitapta aldığım hazzı alamadım yinede teşekkürler ellerine emeğine sağlık...

28-03-2012 01:14

yazarı kutluyor çok güzel
bir kitaptı

01-04-2012 18:32

fakat daha ben okumadım

05-04-2012 16:51

ama okuyacağım herkez beğeniyor

05-04-2012 16:52

sınavda çıkacakkkkk özeti lazım




05-04-2012 16:52

bna da özetş lzm sınvda çkaçak ya ama güzel hatta harika diyolar

11-04-2012 16:12

çok güzel bir roman

14-04-2012 20:04

henüz okumadım ama okumayı çok istiyorum en kısa zamanda okuyacağım

18-04-2012 15:49

dehset derecede guzel devamını sabırsızlıkla beklıyorumm :))

03-05-2012 17:57

Kalbin ve hislerin yaşı yoktur.Hangi yaşta olupta anlamak sizlerin elinizde.Eline,emegine sağlık çok güzel bir kitap

19-06-2012 14:15

çok kararsızım kitabı merak ediyorum okumak istiyorum fakat beğenmessem diye çok korkuyorum.

01-07-2012 16:52

kayıp gül 1 ve 2 ci serilerini okudum ikiside birbirinden güzeller daha yenilerini bkliyorum okumayan arkadaşlarada okumalarını tavsiye ederim oksunlar pişman olmayacaklarını iddaa ediyorum ....

03-10-2012 13:59

kayıp gül 1 ve 2 ci serilerini okudum ikiside birbirinden güzel ve etkileyici herkesin okumasını tavsiye ederim serisinide bekliyorum inş devam eder umuduyla hoşçakalın

03-10-2012 14:02

ayakta alkışlamak istiyorum serdar özkan'ı çok güzel bir kitap

28-10-2012 11:48

kitap süpeeeer.
bayıldım

06-11-2012 10:06

ben okumadım ama çogu arkadaslarım okumus ve hiç bir sey anlamamış

13-11-2012 20:21

çok kötü

07-12-2012 08:48

çok kötüdü

07-12-2012 08:49

Çok Güzel yaa.ama kütüphanede ekim yağmurlarını bulamıyorum :/ Uff.

10-12-2012 22:13

Evet çok farklı ve güzel bir anlatım biçimi var.Çok beğendim.Ama kütüphanede Ekim Yağmurlarını bulamıyorum. :/
Ama bulucam :)

10-12-2012 22:14

arkadaşlar bu kitabın özetini nerden bulabilirim

15-12-2012 17:21

çokkkkkkkkkkkkk güzel bir kitap okumanızı tercih ederim

19-12-2012 13:57

o kadar harika ki elimden bırakamadım muhteşemmm

25-12-2012 10:59

usseteki ylan slıoo

25-12-2012 11:00

süper diana.marry

17-01-2013 11:45

Kayıp Gül 2: Ölümsüz Kalp

İğrenç ama iğrenç ötesi. Ne konu var ne kurgu. Birbiriyle anlamsız bütünlük oluşturmayan bölümler. İlk kitapla arasında asla bi bağlantı yok. İlk kitap çok tuttu diye 2'sini çıkarmak bana çok mantıklı gelmedi. 8-11 yaş arası çocukların okuyabileceği tarzda bi kitap. Masal gibi olağanüstülükler hat safhada. Kesinlikle ama kesinlike TAVSİYE ETMİYORUM. Ün yapmış bi kitap ismini kullanarak insanları tuzağa düşürmeyin lütfen.

27-01-2013 16:03

Güzell bi kitap tavsiye ederim

07-04-2013 11:12

süperr ve ötesi hacı yha

31-05-2013 09:03

ben birinciyi okudum çok güzeldi çok sürükleyici bir roman herkese tavsiye ederim

13-09-2013 13:28

Bendee merak ettım smdı yaa :)

21-12-2013 14:39

özet lazııımmm!!!

09-02-2014 20:04

sadece ilkini oludum ortası saçma geldi ama sonu güzeldi

27-02-2014 14:38

güzel bi kitap gercekten biraz masal gibii ama sürekliyici o kesin..
içindekiler çook güzel anlatım tarzı etkileyecii :)

06-05-2014 17:28

kayıp gül 1in devamımı kayıp gül 2

27-10-2014 14:36

ben ikiyi birden daha çok beğendim

13-12-2014 21:11

çok güzel.€#@

sen

02-01-2015 22:53

yazarı gerçekten tebrik ediyorum bilgilendiren bir kitap çok hoşuma gitti ve okumanızı gerçekten tavsiye ederim :)

08-01-2015 18:09

çook güzel olduğuna eminim
ölümsüz kalbi okuyorum harika bir kıtap
serdar özkanın eline sağlık :)
hiç bir kitap beni bu kadar heyecanlandırmadı

11-01-2015 15:27

bu okuduğum en güzel roman

09-04-2015 18:27

çok güzel bir kitap herkese tasiye ederim :) :)

05-05-2015 19:46

hayatımda okuduğum en güzel 3.kitaptı

25-05-2015 20:29

hayatımda okuduğum en sıkıcı kitap okurken baygınlık geldi.

04-09-2015 16:46

kitabı bulamadım özetini okudum çok çok güzel

12-11-2015 09:14

arkadaşlar kitap sandığınız gibi değil özetine kanmayın ...

11-01-2016 15:37

kitabı baştan sona okudum ve çok güzel ve zevk aldım hiç bu kadar güzel kitap okumamıştım gerçekten..

10-05-2016 20:16

ölümsüz kalp'i okuyun.çünkü düşler ötesinde bir romanın insanın kalbine nasıl hitap ettiğine ve küçük bir kızın bir dosta nasıl bağlanabileceğine tanık olursunuz.

22-05-2016 13:49

ilkini okumuştum kayıp gül 2 kitabı da güzel olmuş devamını bekliyoruz

09-10-2019 14:36

Kayıp Gül Kayıp Gül - Ekim Yağmurları Kayıp Gül 2 Ölümsüz Kalp Kayıp Gül Kayıp Gül Kayıp Gül - Ekim Yağmurları Kayıp Gül - Ekim Yağmurları en iyi kitaplar yeni çıkan kitaplar en çok satan kitaplar okunması gereken kitaplar en çok okunan kitaplar 100 temel eser bedava kitap editör ol kitap bağışı Gelirken Ekmek Al Aşkımız Eski Bir Roman Bir Ömür Nasıl Yaşanır Peki Ya Şimdi Kendine Hoş Geldin Camdaki Kız Abartma Tozu Kalp İtiraf Son Üç Kız Kardeş 1984 Paris’ten Çiçeklerle Hayvan Çiftliği Kırlangıç Çığlığı 4N1K 2 Başlangıç Fesleğen Sen On Yedi Yaşımsın Momo Nutuk Huzursuzluk Kraliçeyi Kurtarmak Aeden Olağanüstü Bir Gece Senden Sonra Ben Ölüme Fısıldayan Adam Sodom ve Gomore Yabancı Şahmeran Vazgeçtim Bülbülü Öldürmek Beyaz Zambaklar Ülkesinde Sineklerin Tanrısı Satranç Kötü Çocuk İçimizdeki Şeytan Küçük Ağa Fi Beyaz Gemi Yüzyıllık Yalnızlık Yaban Tutunamayanlar İnsan Ne İle Yaşar Küçük Prens Dokuzuncu Hariciye Koğuşu Beyaz Diş Fareler ve İnsanlar Sol Ayağım Suç ve Ceza Sefiller Yüreğim Seni Çok Sevdi Bukre Serenad Böğürtlen Kışı Senden Önce Ben Simyacı Uçurtma Avcısı Aynı Yıldızın Altında Şeker Portakalı Grinin Elli Tonu Kürk Mantolu Madonna Ahmet Ümit Ahmet Batman Ayşe Kulin İskender Pala Canan Tan Dostoyevski Elif Şafak Jojo Moyes Kahraman Tazeoğlu Orhan Kemal Peyami Safa Sabahattin Ali Sarah Jio Tarık Buğra Zülfü Livaneli Romantik Aşk Kitapları Yabancı Romanlar Öykü Hikaye Kitapları Erotik Kitaplar Macera Kitapları Yerli Romanlar Komik Kitaplar Çocuk Kitapları Polisiye Kitaplar Korku Kitapları Gizem Kitapları Psikoloji Kitapları Kişisel Gelişim Kitapları Tarihi Kitaplar Kadın Erkek İlişkisi Bilim Kurgu Kitapları Fantastik Kitaplar Deneme Kitapları Gerilim Kitapları Din / Tasavvuf Kitapları Günlük Anı Kitapları Şiir Kitapları Biyografi Kitapları Politik Kitaplar Beslenme Diyet Kitapları