Yedinci Gün

İhsan Oktay Anar Yedinci Gün
Kitabın Yazarı:
Kitap Türü:Yerli Romanlar
Yayınevi:İletişim Yayıncılık
Yayınlandığı Yıl:2012
Sayfa Sayısı:240
ISBN:9750510861
Kitap Puanı:
5.6 / 10 | Oy: 492 | Yorum: 53
Editör Puanı:8
Fiyat Listesi / Satın Al
YazarOkur:bedava al
KitapYurdu:16,12 TL
Sözcü Kitabevi:16,13 TL
e-kitap,pdf,epub: *


Oy Ver

5.6
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Kitap Türü:Yerli Romanlar

Arka Kapak Bilgisi

Yedinci Gün Özeti

Yedinci Gün İhsan Oktay Anar


Felsefeyi edebiyat ile birleştiren üslubu ile okurların dikkatini çeken ve felsefeyi kattığı romanları ile tanınan ünlü yazar İhsan Oktay Anar uzun bir aradan sonra Yedinci Gün romanı ile tekrar sevenlerinin karşısına çıkıyor.

Yedinci Gün romanında basit insanları ele alan ve onların en zayıf ve en yüce yanlarını ortaya çıkartan yazar insanın sıra dışılığı ile yine sizi şaşırtacak. Herkesin kendinden bir parça bulacağı bu kitap yine çok satanlar listesinin tepelerinde olması bekleniyor.


Yedinci Gün Yorumları

Yedinci Gün Yorum kitabın dili fazla anlaşılmaz.konuşma dilinden çok uzak.

10-10-2012 20:58 !!

Yedinci Gün Yorum çok yabancı kelime var anlaşılması zor. :(

19-10-2012 13:57 !!

Yedinci Gün Yorum anlasılması cok zor kişileri cok kopuk...

27-10-2012 21:11 !!

Yedinci Gün Yorum kafa yorunca kelimeleri anlaması kolay fakat olaylar sağdan sola soldan sağa atlayıp duruyor

30-10-2012 23:20 !!

Yedinci Gün Yorum zorunlu olmasam okumazdım

02-11-2012 20:08 !!

Yedinci Gün Yorum dili ağır, olay örgüsü karışık. zorunluluktan okudum..

04-11-2012 23:27 !!

Yedinci Gün Yorum PUSLU KITALAR ATLASINI MUMLA ARATIYOR.ZORLAMA BİR AĞDALI TÜRKÇE KULLANMIŞ.ZATEN DİL DEVRİMİNİDE ELEŞTİRMİŞ ROMAN İÇERSİNDE.SAVAŞ ANLRINI ANLATIRKEN ASKERE KARŞI ANLAMSIZ BİR KÖTÜLEME YAPMIŞ,

05-11-2012 01:00 !!

Yedinci Gün Yorum dili agır olaylar saçma sapan ilerliyor diline agır demek hafif kalır . mecburiyetten final sınavımız için okumaya çalışıyorum kitap bitsin diye aglıyorum resmen böyle saçma şey görmedim insanı kitap okumaktan soğutan bir eser . eser olarak kabul edilirse tabi .

10-12-2012 14:48 !!

Yedinci Gün Yorum allahtan korksun biraz..***.. biz bunu nasıl okuyak!!

21-12-2012 01:52 !!

Yedinci Gün Yorum çok saçma, bune

21-12-2012 19:54 !!

Yedinci Gün Yorum Harukulade bir kitapti, kitap bitince bir süre öylece kaldim. Zaman kavrami bu kadar güzel islenemezdi, evet dil biraz agdaliydi ancak konular cok güzel islenmisti, Kesisen Hayatlar filmi tadinda hatta cok cok daha iyiydi. Final ve Hayalet bölümünde baglanan konularla yazar gercek bir yazar olmanin hakkni vermisti. Tek kelime ile harikaydi.

22-12-2012 05:41 !!

Yedinci Gün Yorum zorunlu olsada okunacak bi kitap

23-12-2012 16:29 !!

Yedinci Gün Yorum hayatımda gördüğüm en saçma kitap.. insan kitap okuduğu zaman okuduğu şeyi gözünde canlandırır bunda hiç bir şey yapamıyorsun

26-12-2012 01:05 !!

Yedinci Gün Yorum ..SELÇUK ÜNİVERSİTESİ..Zorunlu oldugum için okumakta oldugum bir kitap açıkcası yazarı bizzat tebrik etmek isterim anlaşılmaz kelimelerin içinde merak duygusu barındıran bir kitap.Sık sık kitap okumayan birisi için bu ödevin verilmesi tamemen hocanın hatası.Hocamızıda canıgönülden tebrik ediyorum ...

26-12-2012 17:52 !!

Yedinci Gün Yorum selçuk eem 2 öğrencileri zorunda olaraktan okuyorlar :) :) o.a.

27-12-2012 02:35 !!

Yedinci Gün Yorum okumak zorundayım ama yorumlardan sonra hiç
okuyasım yok

27-12-2012 03:47 !!

Yedinci Gün Yorum Selçuk üniversitesi harita bölümü 2öğretim... ödevin verilmesine 3 gün var okumak zorundayım ama daha başlamadım napacam lan ben böyle ağır dilde kitap mı olur ya akademisyenmiyiz biz biraz vicdan diyorum...

27-12-2012 04:06 !!

Yedinci Gün Yorum sevgili hocamız verecek o kadar kıymetli eserlerimiz arasından bu dandik bile diyemeyeceğim kitabı okutmayı tercih etmiş ama anlaşılmıyor okunmuyor ne yapacaksak?hocamız kendı de okumamıştı kitabı.ilk kendi okumayı denseydi

28-12-2012 21:48 !!

Yedinci Gün Yorum selçuk üniversitesi elek.elektronik 1.öğretim harun hocam harbiden dili agır bir roman zorundalıklar işte naparsın...

29-12-2012 02:23 !!

Yedinci Gün Yorum benim alttan bu ders özet varsa ben onun özetini cıkarırım hayrına biri paylassın :)

29-12-2012 02:39 !!

Yedinci Gün Yorum bende aldim 17 tl ye yarsini okudum bana hitap etmiyor biraktim bir arkadasima nefis bir kitap diye hediye ttim simdi o benm dahi oldugumu dusunecek :))

29-12-2012 12:27 !!

Yedinci Gün Yorum bu nasıl saçma bir ödevdir , kitaptır hocanın kendiside okuduktan sonra eminim iğrençliklerinden dlayı pişman olmuştur ...

29-12-2012 18:54 !!

Yedinci Gün Yorum İhsan Oktay işi gücü bırakmış,İdris Amilin menisine kafayı takmış,kitap yazmak için kitap yazmış resmen,okumayın okutturmayın.SELÇUK ÜNİVERİTESİ.

30-12-2012 23:22 !!

Yedinci Gün Yorum harun hocam harun hocam harun hocam...

31-12-2012 16:54 !!

Yedinci Gün Yorum kardeşim anlaması zorsa bu adamın anlatımından değil senin anlamayısından kelime haznenin darlığındandır.ha kitabı beğenmedim eski uzun ihsan kitaplarıyla arasında dağlar o var o ayrı..

12-01-2013 21:18 !!

Yedinci Gün Yorum Kitap gerçekten mükemmel... Her lise öğrencisi okumalı bu eseri... Okumalı ve kelime haznesinin durumunu şöyle bir düşünsün...

14-01-2013 00:27 !!

Yedinci Gün Yorum adam resmen özenti ne anlattigi beni ilgilendirmez bunun kelime hazinesiyle ilgisi yok eski turkce bilmemek eksiklik degil

16-01-2013 00:13 !!

Yedinci Gün Yorum Zorunlu olmasam ben de okumam.Hayatımda bu kadar iğrenç , bu kadar anlamsız ve anlaşılması zor bir kitapla karşılaşmadım.Kitap okumasını seven ben bile soğudum.

16-01-2013 01:07 !!

Yedinci Gün Yorum evet dili oldukça ağır ama her üniversite öğrencisinin okuması gereken bir kitap.başyapıt resmen..

24-01-2013 19:24 !!

Yedinci Gün Yorum DİLİ AĞIRDI,PUSLU KITALAR ATLASINI ARATIYO GERÇEKTEN,ZAMN ZAMAN HADİ DÜZGÜN Bİ ANLATIM VAR DEYİP KENDİMİ KİTABA KAPTIRSAMDA Bİ ANDA EŞEKTEN DÜŞMÜŞ KARPUZ GİBİ OLDUM ÇÜNKÜ YİNE O SÜSLÜ ANLATIM.YAZMAK İÇİN YAZILMIŞ SANKİ

03-02-2013 01:08 !!

Yedinci Gün Yorum Tek dikkatimi çeken kısım zulkarneyn den bahsetmesi onun dışında harika bir şey diyemem ve belkide biraz zaman kaybı.

05-02-2013 14:56 !!

Yedinci Gün Yorum kitabın dili fazla anlaşılmaz.konuşma dilinden çok uzak... Bu yorumda dil hatası var. Kitabın dili fazla anlaşılmaz, denmez.

05-02-2013 23:50 !!

Yedinci Gün Yorum suskunlar ve amattan sonra yakışmadı ihsan oktay anara......

10-02-2013 21:15 !!

Yedinci Gün Yorum benceçok güzel

23-03-2013 12:36 !!

Yedinci Gün Yorum bence çok saçma

23-03-2013 12:37 !!

Yedinci Gün Yorum ya özetini yazsa birsi?

01-04-2013 22:24 !!

Yedinci Gün Yorum kitaptan anlayanlar yazsın lütfen

09-04-2013 13:00 !!

Yedinci Gün Yorum b.k gıbı degıl cok guzel

14-05-2013 22:01 !!

Yedinci Gün Yorum bu kadar güzel bir kitap okumamıştım okumaya başladım bırakamıyorum

29-05-2013 16:18 !!

Yedinci Gün Yorum kitabı yeni aldım anlayanlar için çok güzel bir kitap dili ağır olduğu için biraz yeni başlayanlar için saçma gelebilir

02-06-2013 14:05 !!

Yedinci Gün Yorum puslu kıtalardan aldığım tadı bulamadım birazda sıkıldım...

26-06-2013 02:35 !!

Yedinci Gün Yorum En sondan bi altta yorum yapan arkadaşım. "bu kadar güzel bir kitap okumamıştım okumaya başladım bırakamıyorum" bu hale gelmeyi nasıl öğrendin (Böyle kitaplar söz konusu olunca

17-07-2013 18:52 !!

Yedinci Gün Yorum bu nasıl kitaptır böle abim çok güzel kesinlikle okumalısın demişti acaba dalga filan mı geçlyordu die düşünüyorum şuan

27-07-2013 05:48 !!

Yedinci Gün Yorum kitap çok güzeldi. hayatında kitap olarak sadece Alacakaranlık serisini okuyan arkadaşlara ağır gelmesi çok doğal. bence anlayamayanlar da kitap mı kötü, yoksa benim kelime dağarcığım mı dar diye düşünmeliler.

15-08-2013 16:41 !!

Yedinci Gün Yorum bu ne ya böyle bu kitapa birde esermi diyorlar çokkötü sıradışı yanları olsada bu kitap çok kötü

02-11-2013 11:03 !!

Yedinci Gün Yorum Dostlar! Bu olumsuz yorumları kitap okuma alışkanlığı olan kültürlü kişilerin yapmış olması imkansız diye düşünüyorum. Eğer gerçek bir okur olup okuyabilirseniz çok şaşırırsınız ve seversiniz...

21-02-2014 01:06 !!

Yedinci Gün Yorum Kitabı eleştirenler hem anlamadık diyor hem eleştiriyor ? Kitapta değil sizde bir sorun var !! S Ü öğrencileri için ağır gelmiş olabilir

15-09-2014 00:34 !!

Yedinci Gün Yorum yarım bıraktığım tek kitap..üstelik diğer bütün kitaplarını okuduğum halde..

16-09-2014 12:58 !!

Yedinci Gün Yorum gerçekten çok yordu bu kitap beni ..uzun Bi süre kitap okumicam

07-10-2014 14:10 !!

Yedinci Gün Yorum çok saçma bu ne be

11-10-2014 21:58 !!

Yedinci Gün Yorum kitabın basini 15 kere okudum yinede hicbirsey anlamadim simdi okumuyorum
cok bilenler anlatsin lutfen

10-02-2016 15:48 !!

Yedinci Gün Yorum bu kitap benim tez kitabı içindeki fantastik unsurlarını bulacam ama iki kere okumama rağmen bi bok anlamadım yani fantastik unsur nerde nasıl kullanılmış tam olarak çözemedim

03-03-2017 15:08 !!

Yedinci Gün Yorum düşünün artık bu kitap benim tez konum içindeki fantastik unsurları bulacam ve kitaptan bi bok anlamış değilim çok karışık ve olaylar arasında bağlantı kurmak çok zor ne yapacam bilmiyorum

08-04-2017 12:50 !!

Yorum Yaz

:: İhsan Oktay Anar ::
:: Tavsiyeler ::
:: Kitap Rehberi ::
:: Yazarlar ::
:: Kategoriler ::
:: En Son Yorumlar ::



reklam veriletişim • © 2017 YazarOkur Kitap.