Ahmet Batman

Ahmet Batman Kimdir

Son zamanların en fazla konuşulan ismi olan Ahmet Batman bunu ilk kitabı olan Soğuk Kahve kitabına borçlu. Kısa sözler ve yazılardan oluşan kitap büyük beğeni toplayınca ilk kitabında bahsettiği Sabah Uykum kitabını da okurlarına sunarak iki kitabı ile birlikte en çok satanlar listesinde yer almayı başarabilmiştir.

Özellikle sosyal medyanın en sevdiği isimlerin başında geliyor. Nedeni ise kitaplarındaki hemen hemen her sözün insanda paylaşma hissi uyandırması. Kendisi sayesinde sosyal medya fenomeni olan çok fazla kişi olduğu kesin.

Ahmet Batman Kitapları:
Soğuk Kahve
Sabah Uykum
Bana İkimizi Anlat - 2014

Yazarı Takip Et

yeni kitabı çıktığında bilgilendir:
Üye Girişi Üye Ol

Yorum Yaz

Ahmet Batman Kitapları

Bana İkimizi Anlat

Bana İkimizi Anlat

Ahmet Batman sevenlerini ve okurlarını yine fazla bekletmiyor ve Bana İkimizi Anlat kitabı ile yaşanmayan aşkları konu ediniyor.

Puan: 7.7 | Oy: 1268 | Yorum: 126


Sabah Uykum

Sabah Uykum

Yazar okurlarını ikinci kitap için hiç bekletmedi ve Soğuk Kahve’nin ardından hemen Sabah Uykum kitabı ile yeniden okurlarının karşısına çıktı.

Puan: 7.7 | Oy: 1952 | Yorum: 331


Soğuk Kahve

Soğuk Kahve

Ahmet Batman ilk kitabı olan Soğuk Kahve ile edebiyat dünyasına oldukça iddialı giriyor.

Puan: 7.7 | Oy: 2511 | Yorum: 400


Ahmet Batman ile ilgili yorumlar

Ahmet Batman Yorum çok güzel bir kitap

16-11-2013 14:16 !!

Ahmet Batman Yorum en sevdiğim yazarların başında geliyor gerçekten mükemmel yazıyor kitaplarını tavsiye ederim

26-11-2013 01:54 !!

Ahmet Batman Yorum harika bir kitap demek bile aşağıda kalır

26-11-2013 11:35 !!

Ahmet Batman Yorum soğuk kahveyi aldım bugün gerçekten güzel bir kitap tavsiye ediyorum .

27-11-2013 17:03 !!

Ahmet Batman Yorum Çok farklı çok hoş ya bilmiyorum işte çok hoşuma gitti her ikiside kesinlikle tavsiye ediyorum kitaplarıyla en sevdiğim ikinci yazar olmayı başarsı :D

28-11-2013 16:53 !!

Ahmet Batman Yorum bu da kitap yazdıysa ustalar mezarlarında ters dönecekler

02-12-2013 19:51 !!

Ahmet Batman Yorum Çok güzel bir kitap :)

05-12-2013 23:41 !!

Ahmet Batman Yorum çok iyi olmuş

21-12-2013 19:14 !!

Ahmet Batman Yorum çok güzel bi kitap olmuş gerçekten bizim düşünüpte toparlayamadığımız ne varsa onları söylemiş

26-12-2013 00:18 !!

Ahmet Batman Yorum Gerçekten kitapları çok güzel beğenerek okuyorum ve bu kitapların devamını bekliyorum.:)

28-12-2013 12:54 !!

Ahmet Batman Yorum iki kitabıda bitirdim ve hayatımda ilk kez kitap okudum gerçekten çok güzel devamıda gelse süper olur :)

31-12-2013 14:01 !!

Ahmet Batman Yorum Cidden muhtesem yaa...

02-01-2014 15:01 !!

Ahmet Batman Yorum ya bende hayatımda o kadar az kitap okudumki.ama bu kitap farklıydı resmen ben ne demek istiyosam onları yazmışsın sen abi ya cidden mükemmel ötesi bi kitap.

04-01-2014 19:38 !!

Ahmet Batman Yorum Soğuk kahve bitti. Çok kötüydü tek kelimeyle.

08-01-2014 11:21 !!

Ahmet Batman Yorum ayyy bende bir tane almak istiyoru ne kadar olursa veririm ama bu kitaplardan birini okumak istiyorum
ama teşekkür ediyorum ya kitaplarınız süperr
sabah uykumu alıyordum çok pahalı diye vazgeçmiştim keşke alsaydım yaaa

11-01-2014 20:45 !!

Ahmet Batman Yorum bu yazar gerçekten çok güzel eserlere sahip ve her yaştan şinsana hitap ediyor.......

23-01-2014 18:36 !!

Ahmet Batman Yorum Okumaya değer bir kitap..

29-01-2014 13:38 !!

Ahmet Batman Yorum çok güzel bi kitap herkeze tavsiye ederim çok iyi ya

29-01-2014 17:28 !!

Ahmet Batman Yorum diyecek bi söz bulamıyorum Ahmet batmanın kitapları çok güzel özellikle sabah uykuma bayıldım

10-02-2014 15:26 !!

Ahmet Batman Yorum okudum süper bi kitap ve tam bana göre bir roman

11-02-2014 20:33 !!

Ahmet Batman Yorum okudum ama yazarada kitabada anlam veremedimm

12-02-2014 18:15 !!

Ahmet Batman Yorum bence sadece guzel denecek bır kelımeyle tamamlanacak kıtaplar deil bunlar arkadaşlar

19-02-2014 21:02 !!

Ahmet Batman Yorum Soğuk kahve sayesinde kitap okumayı sevdim

19-02-2014 21:15 !!

Ahmet Batman Yorum çokkkk güzel bi kitap aşk acısı çekenler tumblr kullananlar artık aşktan nefret edenler paraya kıyın

21-02-2014 19:32 !!

Ahmet Batman Yorum süper bir kitap ilk kez hiç sıkılmadan bir kitabı bitirdim :)

23-02-2014 21:11 !!

Ahmet Batman Yorum tüm kitaplarını okudum çok gü
zel

24-02-2014 21:07 !!

Ahmet Batman Yorum soguk kahve kitabı gerçektn çok güzel ve anlamlı ..

27-02-2014 11:00 !!

Ahmet Batman Yorum bu kitabı yazdığı için ahmet batmana çok teşekkür ediyorum gerçekten iki kitabıda birbirinden muhteşem devamı gelse süper olur:)

28-02-2014 09:06 !!

Ahmet Batman Yorum okumadım ama okuyunca seversin dediler

28-02-2014 20:04 !!

Ahmet Batman Yorum ben ahmet batman hakkinda hic bir wey bulamiyrum fotoraf falan

02-03-2014 21:43 !!

Ahmet Batman Yorum Ben daha kitaplarını almadım ama almayı planlıyorum okuyan arkadaşlarım çokgüzel diyor...

05-03-2014 21:55 !!

Ahmet Batman Yorum soğuk kahve dediler içtim cidden insanı kendinden soğutuyo :);):):):)

09-03-2014 11:14 !!

Ahmet Batman Yorum sağuk kahva başarılı bir çalışma teşekkürler AHMET BATMAN

11-03-2014 17:40 !!

Ahmet Batman Yorum çok güzel bir kitap

11-03-2014 21:20 !!

Songül Yorum
arkadaş
ekle
begendim ama erkekler icin sanki biz kızlar içinde istiyoruzzzzz:)))

Songül • 12-03-2014 17:44 !!

Ahmet Batman Yorum allah senden razı olsun yaa

12-03-2014 21:46 !!

Ahmet Batman Yorum duygular vardır anlatılmak istenipte anlatılamayan. Gercekten yasar gıbı yazmıs duygularını:)

13-03-2014 19:49 !!

Ahmet Batman Yorum Kac tane kitap var bunun

15-03-2014 22:42 !!

Ahmet Batman Yorum Kitabı tavsiye üzerine okudum ve gerçekten çok güzeldi

18-03-2014 08:44 !!

Ahmet Batman Yorum gercekten cok guzel bır kıtap herkese tavsiye edrım pısman olmassınız

22-03-2014 15:48 !!

Ahmet Batman Yorum ahmet batman kitaplarınızı çok sevdim tekrar tekrar okudum daha başka kitaplarınız varmı onlarıda okumak istiyorum gerçekten mükemmel

22-03-2014 19:34 !!

Ahmet Batman Yorum Cok guzel bir kitap:-)

22-03-2014 23:21 !!

Ahmet Batman Yorum idare eder iştee

25-03-2014 12:27 !!

Ahmet Batman Yorum Sizin fotonuzu bulamadim kitaptski benzetmeler harika cilekli puding

28-03-2014 18:50 !!

Ahmet Batman Yorum güzel bir kitap okumanızı tavsiye ediyorum

30-03-2014 01:46 !!

Ahmet Batman Yorum mükemmel hayran kaldım kitabınıza çok güzel

02-04-2014 22:08 !!

Ahmet Batman Yorum yeninde bir kitap yazmayı düşüyorum ben her ikisi okudum ve devamını bekliyorum ..

04-04-2014 22:16 !!

Ahmet Batman Yorum Ahmet Batmanın sahtekar olduğunu söyleyenler var.Güya sözleri çalıntıymış.(!) ama ben buna inanmıyorum daha doğrusu inanmak istemiyorum çünkü Soğuk Kahveyi okudum ve gerçekten içten yazdığını düşünüyorum.Şimdi de Sabak Uykumu okuyorum.Umarı fikir hırsızlığı yapmıyorsundur Ahmet Batman!!!

05-04-2014 09:15 !!

Ahmet Batman Yorum sadece süper diyorum

06-04-2014 19:56 !!

Ahmet Batman Yorum gerçekten aşık olan beğenir

07-04-2014 19:00 !!

Ahmet Batman Yorum okudukca okumak istiyorum.super tebrikler

13-04-2014 22:00 !!

Ahmet Batman Yorum cox gozelbiktap okmaga deyer

14-04-2014 23:37 !!

Ahmet Batman Yorum kıtabın yazarının bıyografısı dahı yok
cok kalıtesız bır kıtap
paranıza ve zamanınıza ınan yazık
cok begenlere saskınlıkla bakıyorum sanırım hıc kalıtelılı bır kıtap okumamıssınız omru hayatınızda !!!

16-04-2014 10:13 !!

Ahmet Batman Yorum okumayı bilmeyenler anlamaz ;)

26-04-2014 12:01 !!

Ahmet Batman Yorum çook güzel bir kitappp

01-05-2014 11:07 !!

Sevilay Yorum
arkadaş
ekle
harika bir kitap okunmaya değer beğenmeyenlerde okumayı bilmemiştir

Sevilay • 01-05-2014 15:51 !!

Ahmet Batman Yorum Guzel bir kitap kisa sozlerle anlatiyo bir nebze de olsa da hayati

06-05-2014 11:49 !!

Aydan Yorum
arkadaş
ekle
merhaba, ben bu kitabi cok beyendim.Hakkaten de cok guzel ve anlamli sozler var

Aydan • 09-05-2014 21:43 !!

Ahmet Batman Yorum kitapların ikisi
de çok güzel emeğine yüreğine sağlık...

12-05-2014 11:35 !!

Ahmet Batman Yorum bi kitap duyguları ancak bu kadar ifade edebilir..

12-05-2014 11:37 !!

Ahmet Batman Yorum Soğuk kahve kitabini okudum.çok beğendim.hayati ertelememeliz.

17-05-2014 22:56 !!

Ahmet Batman Yorum cokkkkkkkk guzel bir kitap. sozler cok anlamli. tekrar tekrar okumak isterim. hayat sevince guzelllllllllll

22-05-2014 20:22 !!

Ahmet Batman Yorum En iyi yanı arkaş gibi olması

02-06-2014 19:21 !!

Ahmet Batman Yorum Almayi cok istiyorum ama alamiyorum param yok

18-06-2014 22:18 !!

Ahmet Batman Yorum Şaka şaka tabii ki param var :-) :-)

18-06-2014 22:20 !!

Ahmet Batman Yorum Ben hattım boyunca çok fazla kitap okudum ve iki kitapta çok kaliteli okunmaya değer ben çok beğendim beğenmeyenler olmuş bu çok normal zevkler ve renkler tartışılmaz özellikle soğuk kahve gerçekten çok iddali tavsiye ederim

29-06-2014 18:21 !!

Ahmet Batman Yorum ben kitap okumayi severim hemde fazlasiyla ama soguk kahweyi okuyupta begendigim kadar hic bi kitabi begenmedim seviyorum seni ahmet batman dewamlarini bekliyoruz ;)

24-07-2014 16:11 !!

Ahmet Batman Yorum Harika Bir Kitap Tavsiye Ederim :d :D :D :D D

09-08-2014 19:21 !!

Ahmet Batman Yorum ahmet batmanın kitaplarına bayıldım ikisinide zevkle okudum kendisine hayranım seni çok seviyorummmm ahmed'immmmm

19-09-2014 14:12 !!

Ahmet Batman Yorum muhteşem bir kitap...

22-09-2014 01:26 !!

Ahmet Batman Yorum Tek kelimeyle mükemmel bi adam..

26-09-2014 00:48 !!

Ahmet Batman Yorum sabah uykum çok kötü

28-09-2014 19:58 !!

Ahmet Batman Yorum iki kitapda super

01-10-2014 18:54 !!

Ahmet Batman Yorum keşke bir kaç kitap daha yazsa

05-10-2014 12:20 !!

Ahmet Batman Yorum ikiside çok güzel kitap okumaktan bıkmam hiç bir zaman

06-10-2014 19:18 !!

Ahmet Batman Yorum Bu kitaplar tek kelime ile harika ama başka kitaplarda istiyoruz senden lutfenn

18-10-2014 16:14 !!

Ahmet Batman Yorum soğuk kahve çok güzel

23-10-2014 20:38 !!

Ahmet Batman Yorum Ahmet batmanı çok merak ediyorum hakkında çok az şey zar
Hiç resmide yok
Bence yakışıklıdır
Yani umut ediyorum

28-10-2014 23:12 !!

Ahmet Batman Yorum Mutis bir kitap bir solukta okuyup bitirdim

29-10-2014 14:19 !!

Ahmet Batman Yorum Harika müthüş süpe📕📓📚👍👏:-S

01-11-2014 11:28 !!

Ahmet Batman Yorum Ahmet batman seni çok seviyorum soğuk kahveyi okudum sabah uykumuda okuyucam kısmetse...

09-11-2014 14:51 !!

Ahmet Batman Yorum sabah uykum o kadar güzel ki insan kitabın içinde yaşıyor desek tam olur

09-11-2014 17:33 !!

Ahmet Batman Yorum yaaa Ahmet batman hakında hiç bir bilgiye ulaşamıyommmm...
bu adam hakkatten süper yazıyoooo

11-11-2014 15:33 !!

Ahmet Batman Yorum Okuyorum ve tekrar okumayı düşünüyorum.. Çok doğal yazılmış kelimeler etkileyici cümleler vs. Etkileyici (bence)

13-11-2014 01:46 !!

Ahmet Batman Yorum bu kitabi sıradan bir insan bile yazar çok kalitesiz. ..

21-11-2014 20:28 !!

Ahmet Batman Yorum Gerçekten çok güzel bir yazar ben arkadasımla çok büyük hayranıyım çok anlamlı ve güzel sözler yazmış 3.4. ve5.kitaplarıda istiyoruz

30-11-2014 22:45 !!

Ahmet Batman Yorum Yazarin yeni kitabi da cikdi

02-12-2014 21:50 !!

Ahmet Batman Yorum hayata bakış açım deşti

05-12-2014 22:52 !!

Ahmet Batman Yorum dün akşam sabah uykum adlı kitabı okumya başladım ve AZ ÖNCE BİTİRDİM.. sayın yazar ben bu kitabını çok begendim .. özellikle çogu sözleri beni anlatıyor sankı.. yeni kitaplarının çıkmasının beklicem.. başarılarının dewamını diliyorum :)

16-12-2014 20:07 !!

Ahmet Batman Yorum soğuk kahve ile sabah uykumu okudum ama öteki kitabı daha yeni gördüm muhtemelen oda güzeldir

17-12-2014 18:44 !!

Ahmet Batman Yorum 2. Kitabı o kadar iyi değildi bakalım Bana İkimizi anlat Nasıl..

19-12-2014 19:05 !!

Ahmet Batman Yorum ahmet batman sabah uykum cook guzel kitapp

20-12-2014 20:06 !!

mine Yorum
arkadaş
ekle
sabah uykum tam beni anlatıyo ya cookk güzell

mine • 25-12-2014 13:57 !!

Ahmet Batman Yorum Bana ikimizi anlat hayatta son sayfasına kadar okudugum tek kitab mükemmeldi okuyanlar varsa bırakmayıp biraz sabırlı olsunlar ara yerlerde

26-12-2014 17:14 !!

Ahmet Batman Yorum kitaplarına bayılıyıyoum umarım çok beklemeden yeni kitaplarınla buluşturursun beni çünkü kendimi bulduğum tek yer senin kitapların...

30-12-2014 19:01 !!

Ahmet Batman Yorum bana ikimizi anlat kitabını aldığım gün ertesi bitirdim tavsiye ederim.

05-01-2015 11:25 !!

Ahmet Batman Yorum İlk defa Ahmet Batman kıtaplarından olan Bana İkimizi Anlat'ı okudum favkalede bir kıtaptı ve sımdı gidip Soğuk Kahve kitabını alacağım. Kaleminize sağlık hocam. :)

10-01-2015 18:43 !!

Ahmet Batman Yorum ahmet batmanın kim olduğuna dair bilgilere ulaşamıyorm ne bir fotoğraf ne de öz bilgi. bilgisi olan ?

11-01-2015 19:11 !!

Ahmet Batman Yorum İnsanların aşık olduğu şeyler vardır.bende tıpkı bir çocuğun yeni okumaya başlamanın heyacanı ile okuyup aşık olduğum tek kitap

16-01-2015 17:53 !!

ckesken Yorum
arkadaş
ekle
soğuk kahve kitabını beğenmeyen sadece ben varım galiba.

ckesken • 20-01-2015 19:59 !!

Ahmet Batman Yorum Bana ikimizi anlatı okuyorum ve çoğu zaman ağladımm

20-01-2015 21:03 !!

Ahmet Batman Yorum Yaa bu kitap tan olarak kaç para ve hangi kitapcilarda satiliyir
Sehir ısparta

25-01-2015 22:16 !!

Ahmet Batman Yorum Umarsızca dolaşırken kendimi bir kitapcıda buldum.Bu sefer alışılagelmiş bir yazar yada çok tanınan birinin düşüncelerini, hissiyatlarını okumak yerine farklı bir dünya tanımak istedim ve elime gelen ilk kitap Sabah Um oldualeminin gücü beni çok etkili yordu.diğer kitaplarınıda aldım çok beğenerek okudum çok iyi bir yazar Ahmet Batman herkese tavsiye ederim.

28-01-2015 19:18 !!

Ahmet Batman Yorum 3 kitapta bir birinden güzel.

30-01-2015 13:43 !!

Ahmet Batman Yorum bana ikimizi anlat kitabını okudum sadece .. diğerlerinide alıcam
muhteşeeeem bir kitap tam istediğim ve sevdiğim tarzda
konusu aşk ama konuyu koruyarak herşeyden bahsetmiş anlatmış çok güzel yaa bide daha yakından tanıyabilsek yazarı.. internette hiçbişey yok hakkında :(

08-02-2015 18:08 !!

Ahmet Batman Yorum siz ne güzel bir adamsınız aklınıza ağzınıza ellerinize sağlık Sabah Uykum ve Soğuk Kahve'den sonra Bana İkimizi Anlat kitabınızı okuyorum dile getiremediğimiz ne varsa bunlarda teşekkürler

09-02-2015 15:57 !!

mecaz kadın Yorum
arkadaş
ekle
Kitaplarınız ruhumun gıdası oldu adeta.Cümleleriniz cümlelerime değer kattı.Sizin farklı bir görüşünüz var bunu idrak etmek zor olmasa...Anlaşılıyor ki cümlelerinizin altında aşılması zor gerçekler yaşanmış.Kitaplarınız düşünceleriniz derin bir usluba sahip anlayana.Hepsi okudum fakat "Bana ikimizi anlat" kitabınızda adeta kayboldum bir erkeğin ağzından yazmanız bir erkeğin bu düşüncelere sahip olabileceğinizi gösterdiğiniz için teşekkürler. Lafı uzatıpta moral bozmak istemem bunları yazarken her ne düşünüyorsanız düşüncelerinizin hayatımıza etkisi olduğunu bilin istedim siz sadece yazmıyorsunuz insanlara düşüncelerinizi yazıyorsunuz..Elinize sağlık kaleminizden dökülen cümlelerin sahibi...

mecaz kadın • 10-02-2015 20:10 !!

Ahmet Batman Yorum Ben kurtalandan katiliyom gerçekte elinize sağlık boyle bir kitap yazdiğiniz icin :) :) :)
hayatimda ilk defa bir kitap bitirdim devami gelsin lütfen (berfin sayın)

13-02-2015 20:46 !!

Ahmet Batman Yorum en sevdiğim yazar kitapları muhteşem bir insan bu kadar sever kitap okumayı sırf bu yüzden:)))

16-02-2015 20:41 !!

Ahmet Batman Yorum Çok çok güzel kitaplar ya abi çok iyi ya
Bende sabah uykum kitabını daha yeni gördüm ama çok güzel

18-02-2015 17:18 !!

Ahmet Batman Yorum Bana ikimizi anlat kitabina ilk basladigimda hic sevmemistim cunku ilk defa bu kadar iyi bir yazi goruyordum kitabi okudukca kitapla kendimi butunledigimi hissettim kitpdaki butun cumlelerin ayri ayri bir anlami vardi kitabi okudukca askki dahada iyi tanidim tek askida degil umutsuzluga kapilmamayida bu kitap bana cok sey ogretti kitabin sonunu aglayarak okudum ordaki kisilerin yerine kendimi koydum yada bu kitabi yazan kisinin yerine bende bir yazar olmak istiyorum ama sizin kadar iyi cumleler ve anlamli cumleler kurabilcegimi dusunmuyorum

26-02-2015 22:47 !!

Ahmet Batman Yorum Soğuk kahve harıka bı kıtap tavsıye ederdim

28-02-2015 07:36 !!

tuba Yorum
arkadaş
ekle
Bana ikimizi anlat harika bir kitap anlatilmaz nicelikte harika

tuba • 07-03-2015 17:49 !!

Ahmet Batman Yorum sabah uykum harika tavsiye ederim herkezee

10-03-2015 18:51 !!

Ahmet Batman Yorum sabah uykumun kapak resmi çoook tatlı bendede var ama okumamışım

18-03-2015 14:51 !!

Ahmet Batman Yorum 3 kitabı var üçünü de okudum çok güzel muhteşem yahu

25-03-2015 09:23 !!

Ahmet Batman Yorum okadar güzeldi ki kitap hayatım boyunca bir kitep okumamış bir kız olarak bana ikimizi anlat serisini okudum yağmurla rüzgarı okadar duygulu bir aşkı anlatıyor ki içinde kayboldum bir okuruşla bittirdi benn kitap okumayı sevmeyen bir kızım dedim ya mütşem ötesai bana uygun bir roman tarsı orda her cümlede her bir anlam veren sözler var mı rüzgarın başına gelenler yağmurun onu onun gibi sevmesinden haberi olmaması üff öz ve kimse eline yüreğine sağlık sen bir değil binlerce yaz Ahmet batman ben hep okurum kitapların ve sen ben ayrı bir saygı önem taşıyosun iyi ki varsın a.e.o

31-03-2015 09:34 !!

Ahmet Batman Yorum 4. kitabı heycanla bekliyoruz

31-03-2015 18:38 !!

Ahmet Batman Yorum Butun kitaplarini okudum harika bir yazar egelenceli ve yogun ask dolu tavsiye etmekle kalmam kendi ellerimle sizlere alir veririm

08-04-2015 21:48 !!

Ahmet Batman Yorum Harika kitaplar yazıyorsun süperrr😃

10-04-2015 09:16 !!

Ahmet Batman Yorum Ahmet Batman seni çok seviyorum yeni bi kitap yazmanızı çok ama çok isterim bana ikimizi anlat ilk aldığım kitap sonra soğuk kahve sonra da sabah uykum eğer bi kitap daha yazarsaniz bana ikimizi anlat gibi olsun bi hikaye anlatsın lütfen yaz

11-04-2015 10:31 !!

Ahmet Batman Yorum Hayatım boyunca hicbir kitabı sonuna kadar okumadim sabah uykumu okuyana kadar bi kitap bu kadar güzel olabilir insanin icinden gecen her sey bu kadar güzel bir sekilde kagida dokebilir yeni kitaplarinizi bekliyoruz AHMET BATMAN :)

15-04-2015 15:05 !!

Ahmet Batman Yorum her insan ölmeden aşkı tadar batmanı bu yüzden sevdim kitapları aşkı acıyı ayrılığı anlatıyor bazen okurken ağlıyorum nedense:(((((

16-04-2015 12:24 !!

Ahmet Batman Yorum Çok guzel asık oldum kitaplara çok guzel yazıyor

25-04-2015 10:20 !!

Ahmet Batman Yorum ağlama rekorlarında 1.sıra ben aşk acısına sağlam durmayı öğrendim yaşımı söylesem bana küfrederdiniz 11 yaşındayım bizimde ufak tefek acımız oluyo tabii hehehehw

18-05-2015 09:35 !!

Ahmet Batman Yorum bana ıkımızı anlat harıka bır kıtap fakat oburlerı ıcın bunu dıyemıcem
soguk kahve sacma bır kıtap okumayı tavsıye etmem ıcınde argo kelımeler var

19-05-2015 11:40 !!

Ahmet Batman Yorum ben bu adamın hastasıyım yaaa abi çok güzel kitapları var mutlaka tavsiye ederim
aşıgım bu adama aşık aşk acısı çeken herkese tavsiye ederim ama kitaplarının en dikkat çeken yönü gercekte olan şeyleri yazması diğer yazarlar gibi fılmlerdeki aşkları anlatması değilde kendi benliğinden anlatması ve duygu dolu olması çok ama çok güzel

27-05-2015 16:15 !!

Ahmet Batman Yorum tum kitaplarini severek okuyorum ozellikle bana ikimizi anlat kitabindansonraki cikaricagi kitabi merakla bekliyorum

27-05-2015 22:59 !!

Ahmet Batman Yorum Kitaplar cok güzel 4 kitabi bekliyoruz

21-06-2015 20:47 !!

Ahmet Batman Yorum Ahmet batmanin iki kitabını okudum bana ikimizİ Anlat ve sabah uykum gerçekten çok iyi bir kitap hele be zamanımda bunları okumak beni rahatlattı

23-06-2015 03:34 !!

Ahmet Batman Yorum AHMET BATMAN'IN satırlarında söylemek isteyip de söyleyemediğim her şey saklı. Kalemi o kadar güçlü ki, insanın kalbinin derinliklerine dokunuyor.

28-06-2015 20:40 !!

Ahmet Batman Yorum soğuk kahve hariç diğer kitaplarını okudum ve hepside çok güzeldi özelliklede BANA İKİMİZİ ANLAT

11-07-2015 00:40 !!

Ahmet Batman Yorum süper bir kitap özelliklede bana ikimizi anlat BENİ AĞLATAN İLK KİTAP O OLDU <3 :)

23-07-2015 18:43 !!

Ahmet Batman Yorum Bana ikimizi anlat muhteşem eseri bir kitap. Çok beğendim gerçekten emeğinize sağlık.

12-08-2015 13:07 !!

Yorum Yaz

:: Yazarlar ::
:: Tavsiyeler ::
:: Kategoriler ::
:: Kitap Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::



reklam veriletişim • © 2015 YazarOkur Kitap