Küçük Prens

Antoine de Saint-Exupery Küçük Prens
Kitabın Yazarı:
Kitap Türü:Çocuk Kitapları
Yayınevi:Mavi Bulut Yayıncılık
Yayınlandığı Yıl:1943
Sayfa Sayısı:96
ISBN:9789753100953
Kitap Puanı:
6.7 / 10 | Oy: 4690 | Yorum: 306
Editör Puanı:9.5
Fiyat Listesi / Satın Al
YazarOkur:bedava al
HepsiBurada:5,25 TL
D&R:5,32 TL
KitapYurdu:6,93 TL
e-kitap,pdf,epub: *


Oy Ver

6.7
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Kitap Türü:Çocuk Kitapları
Orjinal Adı:Le Petit Prince
Çeviren:Sumru Ağıryürüyen

Arka Kapak Bilgisi

Küçük Prens Özeti

Antoine de Saint-Exupery Küçük Prens


BÜYÜKLERE MASAL: KÜÇÜK PRENS

Küçük Prens, Antonie De Saint Exupery tarafından 1943 yılında Newyork'ta bir otel odasında yazılmıştır. Kendisi de bir pilot olan Fransız yazarımız, Küçük Prens adlı başka bir gezegenden gelen bir çocuğun gözünden büyüklerin yanlışlarını anlatır.

Küçük Prens kitabı yazarın 6 yaşında iken Yaşanmış Öyküler adlı bir kitapta, avını yutan bir boğa yılanının resmini anlatarak başlar. Bundan esinlenerek fil yutmuş bir boğa yılanı çizer. Büyüklere "korktunuz mu" diye sorar. Herkes bir şapkadan korkmayacaklarını söyler. Hiç kimse onun fil yutan bir boğa yılanı olduğunu anlamaz. Bunun üzerine büyükler tarih, aritmetik, coğrafya, dil bilgisine yoğunlaşmasını söyler ve yazarımızın resim yeteneği kaybolur.

Yıllar sonra büyür ve pilot olur. Sahra Çölü üzerinde giderken bir uçak kazası yapar, motorunun bir parçası bozulur. Yardım isteyecek kimse yoktur. Ölüm kalım meselesi olur, çünkü yanında sadece 8 günlük suyu kalmıştır. Uyurken "Bana bir koyun resmi çizer misin?" diyen birinin sesiyle uyanır. Kimseye benzemeyen sarı saçlı küçük bir çocuktur bu. Farklı bir gezegenden gelen Küçük Prens'tir. Önce fil yutan boğa yılanını çizer. Prens, "Ben fil yutan bir boğa yılanı istemiyorum" der. Pilot şaşırır, çünkü kimse o güne dek bu resmi anlamamıştır. Sonra bir kaç denemeden sonra kapalı bir kutu çizer, içinde koyun var der. Prens bu resme bayılır. Sonra Küçük Prens kendi öyküsünü anlatmaya başlar. Biri sönmüş üç volkanı ve harika, kainatta eşi benzeri olmayan bir çiçeği ve baobap ağaçları kaplı küçük bir gezegende tek başına yaşadığını söyler. Kendine bir uğraş bulup bilgisini ve görgüsünü artırmak amacıyla bölgesinde bulunan diğer asteroidleri gezmeye karar verir. Hepsinde çok farklı ve ilginç karakterler vardır. Her gezisinin sonunda "Şu büyükler, kesinlikle çok ama çok tuhaf insanlar der." Gezenin birinde her şeyini yönettiğini söyleyen bir kral, diğerinde kendini beğenmiş bir adam, sayılarla uğraşan bir işadamı, devamlı fenerini yakıp söndüren bir fenerci ve devamlı içen bir ayyaşla karşılaşır. En sonuncu gezegende buluşlarını kaybeden bir kaşife rastlar. Kaşif ona dünyaya gitmesini salık verir. Böylece prensimizin gittiği yedinci gezegen dünya olur. Dünyada bir tilkiyi evcilleştirir. Tilki ona bir sır verir: "İşte sırrım, çok basit: En iyi yüreğiyle görebilir insan. Gözler asıl görülmesi gerekeni göremez." der. Diğer gezegenlerde gördüğü karakterlerin aynısının dünyada binlerce olduğunu görür. Böylece bir yıl kaldığı dünyadan kendi gezegenine dönmek ister. Çünkü orada bakmak zorunda olduğu bir çiçeği vardır. Aslında o çiçekten dünyada binlercesi vardır ama büyükler çiçeklerinin kıymetlerini bilemezler. Ayrılık pilotumuz için zor olur çünkü aradığı konuşma arkadaşını çok geç bulmuştur. Küçük Prens gezegenine döner, pilotumuz da uçağı tamir edip ülkesine döner. Hiçbir zaman prensi unutamaz ve altı yıl sonra bu öyküyü kaleme alır. "Eğer yolunuz Afrika'ya düşerse, eğer bir çocuk size doğru geliyorsa, gülüyorsa, altın sarısı saçları varsa o olduğunu hemen anlayacaksınız. O zaman n'olur, beni böyle kederler içinde bırakmayın geri döndüğünü yazın..." diyerek öyküsünü sonlandırır.

Kitap aslında bir masal gibi dursa da hem çocukların hem de özellikle büyüklerin okuyup anlamlar çıkarması gereken bir kitap. Kitap, büyüklerin hatalarına, yaptıkları yanlışlıklara eleştirel göndermeler yapıyor. İnsanların büyüdükçe çocuk ruhunu nasıl unuttuklarını anlatıyor. Kesinlikle yaşarken okunması gereken kitapların başında geliyor.

Küçük Prens Yorumları

Küçük Prens Yorum hayatımda okuduğum en güzel kitap çok şahane bir konusu var

10-08-2014 07:12 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens en fazla tavsiye edilen kitap çok güzel hikayesi var herkes çok beğeniyor kısacık kitap zaten alın okuyun

13-08-2014 02:45 !!

Küçük Prens Yorum ben orjinal dilinde okumuştum dil öğrenirken çok hoşuma gitmişti türkçesini de okudum defalarca da okuyabilirim

16-08-2014 09:04 !!

Bir Adam Varmış, Ölmüş. Yorum
arkadaş
ekle
çok saçma bence -,-

Bir Adam Varmış, Ölmüş. • 17-08-2014 18:33 !!

Yağmur Yorum
arkadaş
ekle
kısa ama mükemmel bir mesaj veriyor çok seviyorum

Yağmur • 18-08-2014 23:48 !!

Küçük Prens Yorum bu kitabı okumayan çocuk yoktur masal gibi çok güzel

21-08-2014 02:56 !!

Küçük Prens Yorum karika bir kitap küçük prensi çok seviyorum

27-08-2014 02:36 !!

Küçük Prens Yorum süper bir kitap ben okudum :)

09-10-2014 23:51 !!

Küçük Prens Yorum Bu kitap hayatımı değiştirdi

01-11-2014 22:03 !!

Küçük Prens Yorum güzel bir kitap ama anlamadığın zaman saçma geliyor...

02-11-2014 13:37 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens kalp ben :D

02-11-2014 22:14 !!

Küçük Prens Yorum Eğer okymazsanız hayatınız değişmez ben okudum ve gerçektende hayatım değişti tavsiye ederim

06-11-2014 23:05 !!

Küçük Prens Yorum güzelmiş umarım bu kadar bilgi yeter bana çünkü bu kitap ile yazılı olucaz bana lütfen dua edin tşk

09-11-2014 15:31 !!

Küçük Prens Yorum ÇOK GÜZEL BİR KİTAP BEN OKUMUŞTUM

14-11-2014 10:32 !!

Küçük Prens Yorum çok beğenerek okudum. teşekkürler :)

22-11-2014 19:08 !!

Küçük Prens Yorum güzelmiş
güzelmiş
🎀 güzelmiş

14-12-2014 17:36 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap ama biraz pahalı ben 17 tl ye aldım

18-12-2014 08:57 !!

Küçük Prens Yorum kitabın konusunu yazarmısınız ve zihniyetini

18-12-2014 19:33 !!

Küçük Prens Yorum kısa ama tam ayrıntılı değil :(

18-12-2014 22:50 !!

Küçük Prens Yorum bnde bu kitaptan yazili olacağım okudum ama güzelmiş

21-12-2014 18:58 !!

Küçük Prens Yorum bence çok saçma bu kitaptan proje olacagız kaça gidiyoz allah aşkına bebekçe kitap vermişler ben anafikrinide anlamadım ama çizgi filmi gzl :d
aynen ya bencede konusu saçma ama çocuklar okuyabilir ben az sayfalı die aldm

24-12-2014 21:54 !!

Küçük Prens Yorum ıyrencccccc okadar para verdim tavsiye etmemee
):

24-12-2014 22:10 !!

Küçük Prens Yorum aynen bebekçe bir kitap beyler bayanlar

25-12-2014 15:18 !!

Küçük Prens Yorum harika bir kitap yazılı olacağım.

28-12-2014 10:55 !!

Küçük Prens Yorum ya aynen boşuna alırsınız sakın almayın bide o kdr para verdik he

28-12-2014 14:39 !!

Küçük Prens Yorum performans ödevi yüzünden mecbur yazıom hiç yazasım yok .s

28-12-2014 20:11 !!

Küçük Prens Yorum hiç güzel deyill

28-12-2014 20:21 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bi masala benziyor bence çok güzel şahsen beğendim :)

02-01-2015 23:17 !!

Küçük Prens Yorum başiları cok sıkıcı ama sonra güzel herkeze tavsiye ederim herkez okusun onunla sınav olucaz
mükemmel bir kiştap

05-01-2015 00:12 !!

Küçük Prens Yorum ehh işte başlar kötü sonlara doğru güzel sınav olacağız bu sınavdan

06-01-2015 23:28 !!

Küçük Prens Yorum çooooooook güzel

08-01-2015 20:42 !!

Küçük Prens Yorum ya bizim de performans ödevi için lazım bu kitap ama daha almadım son bir hafta var almayı düşünmüyorum artık buradan yapıcam ödevi
bence çok güzel almalısın

09-01-2015 19:51 !!

Küçük Prens Yorum hayatımda gördüğüm en manasız ve saçma kitap

11-01-2015 20:27 !!

Küçük Prens Yorum gerçektende çok güzel bir kitap yazılı olacağım hakikatten çok güzel herkeze tavsiye ederim ama anlayana güzel ;)

13-01-2015 16:21 !!

Küçük Prens Yorum yazılı olcaz aslında güzel kitap ama anlayana

13-01-2015 22:30 !!

Küçük Prens Yorum harika bir kitap

14-01-2015 16:58 !!

Küçük Prens Yorum hiç güzel değil çok saçma ama ders veriyor

14-01-2015 22:13 !!

Küçük Prens Yorum harika bir kitap, hikaye kısa ama anlatılmak istenen şey harika

15-01-2015 19:01 !!

Küçük Prens Yorum arkadaşlar kitaptan çıkardığınız sonuç ve konu ne acil lazım

15-01-2015 19:34 !!

Küçük Prens Yorum biraz güzel ama bana özeti lazım ve alıntı değil

18-01-2015 17:24 !!

Küçük Prens Yorum kitap cok guzeel herkes okumali♥♥♥♥♥

27-01-2015 18:17 !!

Küçük Prens Yorum aynen
bence çok şahane olmuş herkes okumalı tavsiye ederim...

30-01-2015 12:05 !!

Küçük Prens Yorum çok iyi bence herkes okusun

30-01-2015 20:47 !!

Beyza_Lovatıc Yorum
arkadaş
ekle
çok güzel teşekkürler

Beyza_Lovatıc • 31-01-2015 13:54 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel hiç sıkıcı değil okuyun tavsiyem,,
çok güzel

04-02-2015 13:20 !!

Küçük Prens Yorum mükemllll herkese tavsiye ederim :):):)

06-02-2015 21:35 !!

Küçük Prens Yorum cok

guzel bir kitap

08-02-2015 16:35 !!

Küçük Prens Yorum sen benim herşeyim oldun mükemmelsin

09-02-2015 19:13 !!

Küçük Prens Yorum ayn güzelmiş diğerlerine göre dahada kısa

10-02-2015 18:13 !!

Küçük Prens Yorum çok kısa çok güzel bi kitap herkese tavsiye ederim

10-02-2015 21:02 !!

Küçük Prens Yorum okumayı öğrendiğimden beri öğretmenler özetini isteyip duruyor kitabı her defasında okumaktan bıktım.(kitabı ilk okuduğumda çok beğendim ama sonra)

11-02-2015 20:54 !!

Küçük Prens Yorum bana öğretmenim önerdi çok güzel bir kitap

13-02-2015 19:25 !!

Küçük Prens Yorum başları karışık ama sonradan güzel

15-02-2015 19:32 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir masal.bana öğretmenim önerdi
okuduğum en güzel kitap

23-02-2015 20:19 !!

Küçük Prens Yorum madem cok başarılı bir kitap okuyalim bizde... ve söylenildiği gibi sınav var bu kitaptan , sayfaları az neyse ki cabucak biter. okuyuz sizde bu kadar anlatıldiğina göre , iyi yorumlar olduğuna göre memnun kalacağimizi düşündüğüm bir konusu vardir.. hem okumanız gelişir :p :) :p

24-02-2015 16:24 !!

Küçük Prens Yorum bence anlamak için uğraşmak istenir oyüzden bu kadar satıyo

03-03-2015 17:11 !!

Küçük Prens Yorum çok iyi bir kitap...mükkemmel

04-03-2015 18:07 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel kitap ve biz bu kitaptan sınav olucaz

10-03-2015 18:59 !!

merve Yorum
arkadaş
ekle
arkadaşlar yardımlarınız lazım kitap yorumu gerekiyo mesela şu bölüm böyle olsaydı daha iyi olurdu ya da şöyle olsaydı şöyle kötü ya da iyi olurdu diye felsefe performans ödevi
aciiiil cevap bekliyorum

merve • 15-03-2015 18:19 !!

Küçük Prens Yorum bnce güzel bir kitap ama bir yandan sıkıcı oluyor

16-03-2015 11:43 !!

Küçük Prens Yorum bızım de bu aykı kıtabımız bu cok guzel bence buyuklerı kısa ve oz anlatmıs cok haklı

19-03-2015 18:46 !!

Küçük Prens Yorum bence gayet mantıklı bir kitab ben çok sevdim anlamadığım zaman bile saçma gelmiyor bana sadece en fazka 3 kere okumanız yeterli .bende bu yazarla ve küçük prens kahramanıyla aynı kafadanız bu yazara bayılıyorum bu kitabı büyüklere tavsiye ederim bu kitap sayesinde büyükler yaptığı hataları anlıyor

25-03-2015 12:23 !!

Küçük Prens Yorum bence çok saçma
kitabın biryerine yazar bazı hatalar yaptım özür dilerimdemiş ama yazar bu kitabı yazdığı içinözür di,lemeli yaniiğrenç
bence çok saçma bizde bundan sınav olacağız

25-03-2015 17:27 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel ve sürükleyici

26-03-2015 19:48 !!

Küçük Prens Yorum ben bunu okurken içimde şöyle bir his vardı böyle kitaplar insanın iç ve dış özelliği ile güzel sınav olduk 100 aldım

26-03-2015 19:54 !!

Küçük Prens Yorum bence çok iyi bir insan var bu kitapta

30-03-2015 19:15 !!

Küçük Prens Yorum okuduğum en iyi kitaplardan birisi

01-04-2015 21:06 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel harika bir kitap herkese tavsiye ederim

06-04-2015 15:55 !!

Küçük Prens Yorum ben bu kitabi hic begenmedim aslinda anlamadigim kitabi tekrar okur ve daha iyi anlarim ama bu kitapi kac kez okudugum.mantigini amacini kousunu hic anlamadim.

13-04-2015 18:43 !!

Küçük Prens Yorum bna ablam önerdi o okumuş bana güzel dedi ben alcam valla.

21-04-2015 16:15 !!

Küçük Prens Yorum insanlara çoçuklugunu hatirlatan müthiş bir eser

21-04-2015 22:06 !!

Küçük Prens Yorum gu
guzel ama biraz sacma bence ama guzel (begendim)♥♡

26-04-2015 10:16 !!

Küçük Prens Yorum bunu okurken prens oldum
sevdim
çok güzel
beyendim
iyi ki okudum

29-04-2015 17:12 !!

Küçük Prens Yorum bende kitabi okudum fakat o kadar anlatildigi gibi ahim sahim bir etki goremedim. hatta olaylari algilatma ve hikayeyi bunyeye alma bazen o kadar zorlasiyodu ki bir an once okuyayim da bitsin moduna geldim. fakat sonlara dogru her nasil olduysa hikaye biraz trajediye bagladigi icin etkilendim. verilen mesaj guzeldi. buyukler kucukleri anlamiyor ve kucuklerde bu durumu gorup uzulebiliyor. baska seylere yoneliyorlar.

30-04-2015 10:39 !!

Küçük Prens Yorum cok guzel bir kitap herkese tavsiye ederim

03-05-2015 16:06 !!

Küçük Prens Yorum tek bir kelimeyle bayildim. tilkininde dedigi gibi gozler gormesi gerekeni gormez...

05-05-2015 09:36 !!

Küçük Prens Yorum kitaptan hiçbir şey anlamadım ama bu özet sayesinde her şey kafama oturdu çok teşekkürler

07-05-2015 19:42 !!

KitapKurdu12000 Yorum
arkadaş
ekle
bir kitap, bir insana yazanlarlar ilgili hayal kurdurtabiliyorsa zaten iyi bir kitaptır. anlatım şekli çocukça gelebilir ama asıl çıkarılması gereken anafikir çocukça değildir. bu kitap bir çocuğada, bir gencede, bir yetişkined hitap edebilir. çocuğa eğlenceli, gence ders verebilir ve bir yetişkine dışarıdan bakıldığında ne kadar meşgul, asosyal ve aldırmaz olduğunu gòsterebilec kaliteye sahip bir kitaptır. 1 saat önce başladım bitirmek üzereyim. herkes kitabı bir an önce bitirip geçmek için okumaya başladığını fakat daha sonra çok sevdiğini yazmış. onlara katılıyor. birde o çok saçma diyenleri anlamıyorum sanki kendileri çok zekaya sahip ve kitap yazacak seviyeye sahipmiş gibi bir dünya klasiğini sorguluyor.
-kitapkurdu12000

KitapKurdu12000 • 08-05-2015 12:20 !!

Küçük Prens Yorum biraz güzel hakkını yemiyim az da olsa sevdim kitap iyi okuyun derim ama tavsiye pek etmem ama güzel :):):):(:(:(

19-05-2015 14:22 !!

Küçük Prens Yorum bende okudum çok sapma ve kaymakam verdi okumam için sınav yapıcakmış :( !

25-05-2015 14:13 !!

Küçük Prens Yorum bence bu kitap çok saçma biz bundan sınav olacam ama okuma hevesim olmadığı için sadece özetini okuyorum inşallah iyi bir puan alrım.
sanırım bu kitabı okuyanların hayal gücü çok yüksek bence mantıklı bir insan bunu okumaz
sanırım bu kitabı okuyanların hayal gücü çok yüksek bence mantıklı bir insan bunu okumaz

03-06-2015 21:48 !!

Bu sefer tamamen geri döndüm. Yorum
arkadaş
ekle
fazla küçük çocuklara okutmanız anlamsız. ben bu kitabı 2. sınıfta okumuştum ve pek bir şey anlamamıştım. şimdi tekrar okudum ve cidden çok duygulandırıcı. çok ama çok güzel bir kitap. anlamayanlar "çik kiti bi kitip yii nirisi gizil .s" diye triplere girmesinler.

Bu sefer tamamen geri döndüm. • 09-07-2015 16:02 !!

Küçük Prens Yorum tavsiye uzerine alip bir kac saat icinde okuyup bitirdigim bir kitap. uzulerek soyleyecegim ki beklentimi karsilayamadi..

05-08-2015 01:18 !!

Küçük Prens Yorum çok etkileyici
ağlamaklı
değil

16-08-2015 19:25 !!

Küçük Prens Yorum çooook güzel. büyük küçük hekez okumalı. ( beğenmeyenler bidaha okusun anlamları için😆😆)

17-08-2015 17:07 !!

Melody Yorum
arkadaş
ekle
:
bir başucu kitabıdır . kaç yaşında olursanız olun defalarca okuyabileceğiniz , her okuyusunuzda tekrar etkileneceginiz harika eser .

Melody • 19-08-2015 23:27 !!

Diana"justin,murat,teylor,gokhan,hasan"ASK Yorum
arkadaş
ekle
kucuk prens cok iyi bunun cizgi filmide var izliyorum bide arkadasi tilki var diymi oluyorum buna cizgi filmineee

Diana"justin,murat,teylor,gokhan,hasan"ASK • 06-10-2015 10:26 !!

Küçük Prens Yorum süper jitap. hayal dünyası geniş, çocukluğunu unutanlar için

06-10-2015 14:59 !!

Küçük Prens Yorum bence güzel

06-10-2015 20:32 !!

Küçük Prens Yorum güzel bir kitap tavsiye ederim

07-10-2015 22:15 !!

Küçük Prens Yorum cok guzel ama ozetide olsaymis

09-10-2015 06:47 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel yazılmış ama küçük prens dünyaya ilk ayak bastığında bir yılana hangi gezegende olduğunu soruyor o bölüm ve küçük prens ve pilotun susuzluktan kuyu arayıp su içtikleri yazılmamış. ayrıca küçük prens hemen çekip gitmiyor. yani bedenini bırakıp gidiyor uçarak gibi bişey dfdfdf

14-10-2015 21:27 !!

Küçük Prens Yorum bence harika çok işime yaradı (ödev olarak) teşekkürler☺

17-10-2015 18:48 !!

Küçük Prens Yorum bu kucuk prens ok guzl

18-10-2015 12:39 !!

Küçük Prens Yorum okuduğum en anlamlı güzel kitap

26-10-2015 10:37 !!

Küçük Prens Yorum bu kitap daha çok hayal gücü çok beğendim tavsiye ederim

27-10-2015 21:28 !!

Küçük Prens Yorum bence asıl anlatılmak isteneni anlayınca hakkını vermemiz gereken bir kitap .

31-10-2015 22:37 !!

Küçük Prens Yorum çok uzun bence daha kısa olsaymış daha iyi olurmuş

01-11-2015 18:34 !!

Küçük Prens Yorum bence sürer bir hikaye oylamada herkesin harika demesi gerekiyor bence
bence sürer bir hikaye oylamada herkesin harika demesi gerekiyor bence
bencede süper

02-11-2015 16:09 !!

Küçük Prens Yorum ben küçükken okumuştum ve hatırlıyorum da kitabın sonunda baya bir ağlamış ve gökyüzüne bakıp küçük prensi beklemiştim...

02-11-2015 16:36 !!

Küçük Prens Yorum okulda verdiler okudum çook beyendim ve sınavındanda yüz aldım kaç kere okursam okuyayım sıkılmam çook güzel ve içten bir yazarın yazdığı bir hikaye" herkeze tavsiye ederim" "küçük prens"
bence sevmeyenler hepiniz kitabı tekrar okuyun sevmiyorsanız eyer okumayı "" mavi bulut yayınlarından alın hem93 sayfa hemde ucuz ve okuması çook kolay"" sevmiyorsanız problem sizde millet
herkeze iyi okuma saatlari dilerim arkadaşlar

02-11-2015 20:36 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel ve detaylı bir özet olmuş
süpeer

03-11-2015 20:01 !!

Küçük Prens Yorum kıtap gerçekten çok hoşuma gitti konusu çok güzel yazarımıza teşekkür ederim 😊👍🎆

03-11-2015 22:05 !!

Küçük Prens Yorum bu kitabi aldim hemen okudum gercekten cok guzel bu kadar guzel olan kitap sayisi az

05-11-2015 18:41 !!

Küçük Prens Yorum harika müthiş yılın en çok okunan kitabı ve ben okududm herkeze tavsiye hakkında kötü düşüneneler ise yannılıyolar

05-11-2015 21:39 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap

10-11-2015 23:24 !!

Küçük Prens Yorum güzel ama çok düşündürücü
ama genede çok güzel

12-11-2015 18:55 !!

Küçük Prens Yorum dünya'nın en güzel kitabı!!!

12-11-2015 23:03 !!

Küçük Prens Yorum adım ecrin kaya buyukler ve kucukler sanslı çok guzel bir kitappppp ogretmen odev verdi yapamadım burdan bakıyorum
butun dunyaya tavsiye ederim çoooook guzel yaaaa
adım ecrin kaya o kitaptan sınsv olucaz burdan bakarak anlamaya calısıyorum butun her kimse tavsiye ederim

14-11-2015 14:19 !!

Küçük Prens Yorum şahane kitap

16-11-2015 19:16 !!

Küçük Prens Yorum guzel ve bilgilendirici bir kitap anlayana cocuk kalbinide tavsiye ederim :-) :-) :-) :-) :-o

18-11-2015 02:24 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel kitap çok begendim

18-11-2015 16:49 !!

Küçük Prens Yorum sıkıcı deil sadece bası biraz sıkıyo dışında sorunsuz super sinav var iyi anladim 95 aldım yazarın baska kitaplari da var turkce okuyun
not : superr

19-11-2015 22:38 !!

Küçük Prens Yorum bence güzel ama okadarda mükemmel diyemem

22-11-2015 22:54 !!

Küçük Prens Yorum çok saçma sıkıcı hiç sürükleyici değil

23-11-2015 20:01 !!

Küçük Prens Yorum bence kitap çok güzel hem ucuz da.4 e aldım

24-11-2015 20:39 !!

Küçük Prens Yorum ben okumadım ama bu hikayeyi beğenirim
beğeniceğimi sanmıştım

24-11-2015 23:06 !!

Küçük Prens Yorum çooook güzel şahane

25-11-2015 18:06 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel ama biz özetini çikariyoruz çok yorucu keşke sinavini olsaydik

26-11-2015 19:29 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel özet çıkarmışlar ellerine sağlık herkesin

26-11-2015 20:26 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel türkçe öğretmenimiz aldırdı çok beğenerek okuyorum okumaktanda vazgeçmiycem ☺☺☺

26-11-2015 22:35 !!

Küçük Prens Yorum çok beğendim ama başları keşke daha yaratıcı olsaydı ama yinede beğendim saçma değil güzel kitap

29-11-2015 08:40 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap

29-11-2015 16:01 !!

Küçük Prens Yorum harika ötesi bir kitap

30-11-2015 00:24 !!

littleprince Yorum
arkadaş
ekle
kısaca anlatımı lazım ve okumak çok sıkıcı geldi. kısa detay verecek olan olursa çok memnun olurum

littleprince • 30-11-2015 17:15 !!

Küçük Prens Yorum çok beğendim bu kitabı cok güzel ya :):d

30-11-2015 17:38 !!

Küçük Prens Yorum ben yazili olcam diye okudum yani güzelmiş

01-12-2015 22:00 !!

Küçük Prens Yorum çok anlamsız bi kitap ama yinede okudum

02-12-2015 18:40 !!

Küçük Prens Yorum ben yazılı olacam diye okudum ama süpwrmiş

02-12-2015 21:49 !!

Küçük Prens Yorum güzel bir kitap.tavsiye ederim

04-12-2015 11:21 !!

Küçük Prens Yorum güneşin kızlarında bu kitabı sundular görüntüsü çok hoşuma gitti vede ilk fırsatta alicam :)

04-12-2015 16:05 !!

Küçük Prens Yorum bende okudum ama hiç bir şey anlamadım .

04-12-2015 23:51 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel kitap
nasıl anlamaqdın her şey ap açık

05-12-2015 11:04 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap

05-12-2015 16:18 !!

Küçük Prens Yorum güzel kitpmiş

05-12-2015 16:21 !!

Küçük Prens Yorum bu kitap cok sacma bir kitaptir ama yazari uyrasmis yazmis ona teskurler ediyorum ben beyenmiyorum

08-12-2015 18:12 !!

Küçük Prens Yorum muhteşem bir kitap ama zor buldum

09-12-2015 10:05 !!

Küçük Prens Yorum biz yazarlık ve yazma becerileri dersin de okuyup bitirmiştik harika bir kitap

09-12-2015 12:18 !!

Küçük Prens Yorum bencede güzel bir kitap ama en sonunu tam anlayamadim

09-12-2015 20:41 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens gezegenine döner, pilotumuz da uçağı tamir edip ülkesine döner. hiçbir zaman prensi unutamaz ve altı yıl sonra bu öyküyü kaleme alır. "eğer yolunuz afrika'ya düşerse, eğer bir çocuk size doğru geliyorsa, gülüyorsa, altın sarısı saçları varsa o olduğunu hemen anlayacaksınız.

09-12-2015 21:27 !!

Küçük Prens Yorum ya bu kitabı içideki hikayeliri ve ya bölümleri cıkarıp bir seri oluştursanız fena olmaz yani((( cok güzel bir jitap)))

10-12-2015 22:16 !!

Küçük Prens Yorum yaa okuyamadım ama burdan baktım çok güzel kitap

10-12-2015 22:50 !!

Küçük Prens Yorum hayata en güzel kitap mutlaka okumalısınız

11-12-2015 20:42 !!

Küçük Prens Yorum ön yargılı bir şekilde okursanız ne anlattığını anlayamazsınız.aslında çok güzel bir hikayesi var ve aradan zaman geçtikçe anlattıkları yavaş yavaş şekilleniyor .herkesin okumasını tavsiye ederim çocuk veya yetişkin .

12-12-2015 15:21 !!

Küçük Prens Yorum ana fikri nedir ben tam anlamadım
nedir ana fikri anlamadım ben çok karışık hepsi değişik

13-12-2015 16:10 !!

Küçük Prens Yorum kitapta "insan en iyi yüreğiyle görür" diyor. kitabı anlamanız için biraz yureğinizin gözüyle bakın. o zaman anlarsınız ne kadar manalı bir kitap olduğunu.

13-12-2015 23:38 !!

Küçük Prens Yorum ben okumadım ama çok güzel diyorsanız çok güzeldir ve okumaya başlayacam ve okuyunca herkese tavsiye adeceğim inşalllah ve hepsini ezberlemeye başlayacam

16-12-2015 18:30 !!

Küçük Prens Yorum berbat bir kitap gereksiz çocuklar için değil büyükler için ve son derecede berbat bir kitap

17-12-2015 14:54 !!

Küçük Prens Yorum hayatimda okuduğum en güzel kitap özetle kalmayin kitabini da okuyun!

17-12-2015 22:19 !!

Küçük Prens Yorum baslangıcda okurken biraz sıkılıp ne anlatıyor bu öykü diyebileceğiniz ve sonradan idrak edebileceğiniz harika bir öykü ana fikri şu:insanların büyüdükçe çocuk ruhunu nasıl unuttuklarını anlatıyor,bu öyküyü dinlerken küçük prensin yaşadıkları ve öğrendikleri sayesinde hayatımıza tekrar bakıyoruz ve yaş
amı anlandırmada ne kadar büyüdüğümüzü görüyoruz..okıs

20-12-2015 23:12 !!

Küçük Prens Yorum kitap gerçekten çok sıkıcı ve saçma ama bu site kitabın özetini güzel yapmiş yani sevdim ama kitap 1 gıdım yok hayatımda bu kadar irenç kiap okumadım :( :( :) :)
gerçekten kitabın ne sini beyendiniz yahuu

23-12-2015 17:18 !!

Küçük Prens Yorum gerçekten çok güzel bir kitap ilk okuduğumda ben hiçbir şey anlamamıştım ama ikinci kere okuduğumda güzel bir kitap olduğunu farkettim herkese tavsiye ederim :d :d ;))))

24-12-2015 16:40 !!

Küçük Prens Yorum bence kitabı değil yazarı anlatmış ve ayrıca çok uzun

26-12-2015 12:00 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap bence

28-12-2015 12:37 !!

Küçük Prens Yorum özeti yazan çok güzel yazmış

28-12-2015 18:23 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel

28-12-2015 23:14 !!

Küçük Prens Yorum bence çok sıkıcı hiç bisey anlamadım kitabın bitek kapagını begendim

30-12-2015 21:24 !!

Küçük Prens Yorum sınavım vardı çok iyi bir özet olmuş.kitabı çok karışıktı

02-01-2016 15:14 !!

Küçük Prens Yorum hoca önerdi yazılı yapcak okudum özet çıkarttım güzel ve kısa

03-01-2016 20:39 !!

Küçük Prens Yorum öncelikle o kadar uğraşmışsınız teşekkürler.bence herkesin ömründe bir defa okuması gerek bu kitabi.icinde kisa ve öz mesajlar var.ben ne zaman canım sıkılsa alır bu kitabı okurum.harika bir kitap...

03-01-2016 22:36 !!

Küçük Prens Yorum arkadaslar ben kitap alacamda kucuk prens aliyimmi

04-01-2016 18:42 !!

Küçük Prens Yorum bana okuyunca güzel ama anlamayınca da fena saçma geliyor

04-01-2016 19:45 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel di hikaya deyil hikayeden fazlası yanı çok güzel

04-01-2016 22:37 !!

Küçük Prens Yorum kitabin okuyacım yer özetini okurum en iyisi bu
kitabin okuyacım yer özetini okurum en iyisi bu

06-01-2016 20:18 !!

Küçük Prens Yorum kitabın özetini okuyup burda kitap hakkında çok şey biliyormuş gibi yorum yapmışsınız. küçükler için masal niyetinde bir kitap olmadığı zaten biliniyor kendinizi kocaman gördüğünüz için bebek miyiz triplerine girdiniz çok güzel. yaşınızı eleştirmek istemem ama biraz daha büyüyüp okuyun kitabı ve mümkünse anlayarak okuyun. hadi herkes biticek bu kitaba demiyorum da mantıklı yorum yapın bari.

06-01-2016 21:58 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel küçük prens

10-01-2016 21:10 !!

Küçük Prens Yorum okuduğum en güzel kitap içindeki öğütler bir cihana yeter

11-01-2016 19:13 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens inthar ediyomul öyle şeyler duydum doğrumu?

11-01-2016 20:18 !!

Küçük Prens Yorum yalandir inanmayin intihar etmedi uçaği düşmüş ve öyle ölmüş

11-01-2016 22:13 !!

Küçük Prens Yorum bence insan severek okuğunda harika bir kitap ama zorla ve aklı baska yerde okuduğunda çooook sıkıcı bu yorumu yapma sebebim iki kre okumam birini zorla öğretmen okutmuştu diğerini de ben merakımdan

12-01-2016 09:23 !!

Küçük Prens Yorum ben kitabı sevdim sıra sizde arkadaşlar çokk güzel bir kitap tavsiye

12-01-2016 17:47 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap herkese tavsiye ederim

12-01-2016 19:28 !!

Küçük Prens Yorum bence çok güzel bir kitap okuma becerileri seçmelileri olan öğrencılere tam bir özet

12-01-2016 22:20 !!

Küçük Prens Yorum evet harika bir kitap

13-01-2016 17:03 !!

Küçük Prens Yorum ben bu kitabı okuduğum ilk gün hayatın anlamını öğrendim meğerse hayat zorluk değilmiş hayat başkalarının karşısında boyun eğmek değilmiş hayat her zaman güçlü olmakmış ben hayatın böyle küçük prensi okudum da anladım tavsiye ederim mutlaka okuyun

13-01-2016 19:26 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap herkese tavsiye ederim.

14-01-2016 22:22 !!

Küçük Prens Yorum kitap güzel tavsiye ederim

23-01-2016 01:04 !!

Küçük Prens Yorum bencede cok guzel ve anlamlı bı hıkaye cantasıda cok tatlı nt satılıor

24-01-2016 22:51 !!

Küçük Prens Yorum bence bunu herkes okumalidir

26-01-2016 19:48 !!

Küçük Prens Yorum ingilizcesinde bişey anlaşılmıyor pek ama guzel

28-01-2016 12:37 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir hikaye

30-01-2016 18:59 !!

Küçük Prens Yorum arkadaslar kitap cok guzel hepinize tavsiye ederim kitabin yazari gercek hayatindan esinlenerek yazmis zaten kitap haline getirilmeden once 1000 sayfalik esermis okurkende duygulandim.flim gibiydi vallaha dalip gidiyosun ama bazi yerleri anlamayinca flimden ckiyo gibi oluyosun ama bunu sadece2 kez yasadim genelinde fevkulade kitap

31-01-2016 01:16 !!

Küçük Prens Yorum buarada cok cocukca diye on yargili davranip sonra proje odevi demeyin size bu proje odevini verdiyseler eger cocuksunuzdur cunku cocuklar icin tasarlanmis kitap

31-01-2016 01:44 !!

Küçük Prens Yorum çok güzelmiş ve hiç saçma değil bence siz yarısını okuyorsunuz sonra diyorlar türkiye neden gelişmiyor

02-02-2016 20:32 !!

Küçük Prens Yorum bence bu kitap çok güzel

03-02-2016 11:32 !!

Küçük Prens Yorum şu resmi çok merak ettim nasıl fil yutan boğa yılanını şapkaya benzetirler.

04-02-2016 17:06 !!

Küçük Prens Yorum hiç güzel bir kitap değil

06-02-2016 12:11 !!

Küçük Prens Yorum çok pahallı 35tl ye aldım bide ingilizce iğrenç bir kitap

06-02-2016 16:59 !!

Küçük Prens Yorum kitap gerçekten güzelmiş çok sevdim.

08-02-2016 00:50 !!

Küçük Prens Yorum kucuk prens kitabı okuduğum en güzel kitap hem konusu ile hem de hikayesi ile insanı çok derinden etkiliyor kaç sayfa olduğuna bakmadan bir kerede bitirebildiğiniz nadir kitaplardan mutlaka okuyun okutun

08-02-2016 01:02 !!

Küçük Prens Yorum bu kitaptan çıkarılan sonuç ne olmalıdır

09-02-2016 18:45 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir hikaye bayıldım

09-02-2016 19:40 !!

Küçük Prens Yorum kitap sanıldıgı gıbı cocuk - veya sizin dediiniz gibi bebek kitabı - degıl sanıldıgın aksıne felsefe kıtabı

10-02-2016 18:15 !!

Küçük Prens Yorum bence çok güzel bi kitap açıkcası ben beğendim.

10-02-2016 22:06 !!

Küçük Prens Yorum cok guzel bir kitap yanliz daha kisa ozeti yokmu🐲

12-02-2016 13:52 !!

Küçük Prens Yorum eee bu kadar mı tamam güzel ama kral karakteri nerede bir sürü karakter yok!!!!! iğrenççç

16-02-2016 12:07 !!

Küçük Prens Yorum bu kitaba saçma diyenler hayatın anlamını bilmeyenlerdir bence böyle bir kitaba saçma denilmez aksine yazarına saygı duyulur iğrenç diyenleri kesinlikle kınıyorum hem orada tilki diyorki özde olanı kalp görür gözler özde olanı göremez diyor bunu yetuşkinler
anlayamaz. siz çocuk ruhlu kalmayı ve dürüstlükten yana olmayı asla bilemeyeceksiniz.

24-02-2016 22:41 !!

Küçük Prens Yorum ben daha okumadim aldim birazini okudum küçükprensi ssevdim ama polyanna daha güzel

27-02-2016 13:47 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens konusu ile beni çok etkiledi çocuk kitabı sanıyordum ama yetişkinlere mesaj veriyor aslında şimdiye kadar nasıl okumadım kendime şaşırdım mükemmel bir kitaptı 10 üzerinde 10

01-03-2016 12:25 !!

Küçük Prens Yorum biz 6.sınıfta bu kitaptan sınav olucaz ilk bakışta yani dikkatli okumadigimda bu kitaptan hiç bir sey anlamamıştım.
ama bir kere daha okuduğumda bu kitapin gerçekten muhmtesem olduğunu fark ettim.
sevgiler türkçe hocammm

01-03-2016 21:15 !!

Küçük Prens Yorum bende okudum fakat beğenmeyenlerin yaşı bunu anlamayacak düzeyde olduğunu düşünüyorum.okudum beğendim ve en önemlisi anladım ve 4. sınıftayım
teşekkürler küçük prens
ayna ayna söyle bana bu dünyada bundan daha güzel kitap varmı

05-03-2016 14:46 !!

Küçük Prens Yorum çok mükemmel bir kitap !!!

06-03-2016 16:02 !!

Küçük Prens Yorum bence dunyanin en iyi kitabi

08-03-2016 21:30 !!

Küçük Prens Yorum çok iyi ama çocuk kitabı :)

09-03-2016 20:03 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap . tabikide ♥sevim ak'ın ♥hikayeleri kadar güzel değil :d ☺

13-03-2016 19:29 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens benim çocukluk kahramanım çocukken okumuştum annem ısrarla okutmuştu büyüdüğünde çocukluğunu kaybetme demişti o zaman pek birşey anlamamıştım ama şimdi çok iyi anlıyorum o zaman kitapta geçen karakterleri anlamamıştım böyle karakterler olamaz demiştim şimdi günlük hayatıma bakıyorum her yerde kitaptaki karakterler var paragözü var kibirlisi var bencili var hayalperesti var o zaman bir tek kitapta geçen hayal gücü ve dostluğu anlamıştım çocukluk işte bizim dostuluğumuz da saftı o zamanlar şimdi ise dost bulmak çok zor anneme hala minnettarlarımı sunarım beni böyle bir klasiği okumaya teşfik ettiği için onun aldığı küçük prens kitabı hala kitaplığımda en üst rafta duruyor

13-03-2016 19:57 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bunun la ilgili bir yarışmaya katıldım kitab günlük gibi küçük prensin kitabını tavsiye ederim
minecraft oynayan varmı

14-03-2016 14:24 !!

Küçük Prens Yorum dünyanın en güzel kitabı diyebilirim yani.

14-03-2016 19:06 !!

Küçük Prens Yorum bence çok güzel bir kitap verdiği mesaj da çok güzel

15-03-2016 09:11 !!

Küçük Prens Yorum kitap cok guzel ben 5 tl ye aldim

15-03-2016 15:11 !!

Küçük Prens Yorum hayal gücünü geliştiren bir gibi kitap

15-03-2016 22:04 !!

Küçük Prens Yorum en sevdiğim kitap ve herzaman çizgifilminide izlerim

16-03-2016 15:55 !!

Küçük Prens Yorum onu çokkkkkk seviyoruz küçük prens

17-03-2016 11:55 !!

Küçük Prens Yorum ben kıtabın ozetını ıstıyom abı ya

21-03-2016 15:03 !!

Küçük Prens Yorum hiç güzel değil boşa para vermeyin

24-03-2016 19:57 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel ama bu çok ta ayrıntıya girmemis

27-03-2016 13:55 !!

Küçük Prens Yorum harika bi hikaye bunu çıkaranlara çok teşekkür ederim

27-03-2016 18:36 !!

Küçük Prens Yorum ♥Ćok güzel bir kitap bu kitaptan sınav olucak size tavsiye ediyorum okuyun çizgi filmide çok şahane♥

27-03-2016 21:59 !!

Küçük Prens Yorum kitap evet çok güzel ama anlamadıgım su fenerci en cok ne yapmayı seviyor

30-03-2016 10:37 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap
herkese tavsiye ederim

30-03-2016 12:03 !!

Küçük Prens Yorum belki sevmeyen var belki seven var . belki sevmeyenler kitabı anlamamış olabilir o kadar güzel bir kitap ki zaten kitap okumak güzel ama bu kitap diyer kitaplara hiç benzemiyor. bazıları yazmış çocukça kitap diye bence siz hala ćocuksunuz kitabî sadece çocuklar okumaz ki bazen bir kitap hayatını degiştirebiliyo bazen bir film küçücük bir şey bile hayatını değiştırebiliyor ben derim ki herkes okusun 😊

30-03-2016 18:24 !!

thebookthief Yorum
arkadaş
ekle
tekrar tekrar okumak isteyeceğiniz ve her okuyuşunuzda daha da çok zevk alacağınız muhteşem bir eser! küçük büyük herkes okumalı.

thebookthief • 31-03-2016 17:04 !!

Küçük Prens Yorum bence harika bir kitap

02-04-2016 19:29 !!

Küçük Prens Yorum süper bir kitap öğretmenimiz bizi bu kitaptan sınav yapıcak inşallah 💯 alırım😀

10-04-2016 19:40 !!

Küçük Prens Yorum çok asacma iürenç
çok güzel bir kitap herkes e tavsiye ederim harika biraz uzun sayfalı ama fena değil

11-04-2016 19:37 !!

Küçük Prens Yorum kucuk prens okudugum en guzel kitapti ogretmenim hediye etti hayal gucumu gelistirir ve yaraticiligimi arttirir diye ben de okudum cok begendim konusu cok guzeldi lutfen yazar ikincisini de yazsin kucuk prensi cook seviyorum

17-04-2016 06:03 !!

Küçük Prens Yorum iğrenç diyenler sanırım kitapta yer alan hayal gücünü kaybetmiş büyükler oluyor. sadece farklı bir bakış açısıyla çocukların ve büyüklerin düşünce tarzlarını anlatmış. küçükken hayal dünyamızın ne kadar büyük olduğunu ve büyüdükçe bu yeteneğimizi kaybederek sadece kalıplaşmış düşüncelerde boğulduğumuza vurgu yapmış.

17-04-2016 19:27 !!

Küçük Prens Yorum ben daha önce bu kadar güzel kitap okumadım

19-04-2016 20:08 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel

19-04-2016 21:22 !!

Küçük Prens Yorum hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan biri bu küçük prenstir konusu ile benim kitap okuma sevgimi bana tekrar kazandırdı

22-04-2016 11:25 !!

Küçük Prens Yorum hayatimda okuduğum en kötü kitapti ve bu kitaptan türkce dersinde yazili olmak daha da kötü

23-04-2016 10:45 !!

Küçük Prens Yorum kitap cok guzel

24-04-2016 15:46 !!

Küçük Prens Yorum yani çok fazla güzel değil fazla abartmayın tamamı
evet ya güzel değil fazla katılıyorum sana

28-04-2016 15:46 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap çok güzel duygularla yazılmış yazanın eline sağlık

30-04-2016 20:25 !!

Küçük Prens Yorum bana göre özeti güzel olmuş.

02-05-2016 17:53 !!

Küçük Prens Yorum bu kitabın özeti okunmamalıdır bence. kitap zaten çok kısa, ve yazarı bu kitabın aslında çok kalın olduğunu, gereksiz yerleri çıkarması sonucu bu hale geldiğini söyler. yani aslında kitapta hiçbir yer atlanmamalıdır. her yıl okuduğunuzda farklı anlam kazanır, daha iyi anlarsınız. baş ucu kitabımdır, ne zaman sıkılsam veya boş kalsam, yeni bir kitaba başlamak yerine bu kitabı tekrar okurum. ölmeden okunacak kitaplardan biri olmalıdır. herkese tavsiye ederim, okunması kolaydır zaten, okuma sevmeyene bile okumayı sevdirir.

02-05-2016 20:00 !!

Küçük Prens Yorum arkadaşlar ödevim varda bu kitaptan ne çıkardığınızı neler yapıp yapamadığınızı yazabilir misiniz

03-05-2016 19:22 !!

Küçük Prens Yorum ççok güzel bir kitap tavsiye ederim

07-05-2016 20:26 !!

Küçük Prens Yorum harika siz beğendiniz ama ben daha çok beğendim😀😀

08-05-2016 14:07 !!

Küçük Prens Yorum bence çoook güzel bir kitap hepiniz okumalısınız.

08-05-2016 18:47 !!

Küçük Prens Yorum bayildim o kadar herkeze tavsiye ederim çok ama çok güzel bayilicaksiniz mükemmel ben 15 tl ye alfim benden tavsiye bu kitabi sevenlere diyorum yani bence çooooook güzelllllll

10-05-2016 19:42 !!

Küçük Prens Yorum guzel
güzel
güzel bir kitap herkese tavsiye ederim

11-05-2016 21:47 !!

Küçük Prens Yorum cok güzel bir hikaye

13-05-2016 07:32 !!

Küçük Prens Yorum olasılıksız, aklından bir sayı tut gibi kitapları okuyanlar pek begenmeyebilirler. kitapda bazı kopukluklar vardı,

13-05-2016 15:52 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel bir kitap

18-05-2016 18:36 !!

Küçük Prens Yorum bence gayet güzel bir yazım çok farklı diğer kitaplar gibi kaleme alınmamış...ben kitap kurduyum her kitabı beğenmem çok severek okuduğum az sayıda kitap var küçük prensesde bunlardan biri

20-05-2016 06:38 !!

Küçük Prens Yorum gerçekten harika çok akıcı bir kitap ama baştan anlayarak okumanız gerekiyor yoksa kitaptan hiçbirşey anlamazsınız ben iki kere okudum çünkü ilkinde anlayarak okumamıştım

24-05-2016 20:14 !!

Küçük Prens Yorum okudu hicbirseyine anlamadım ne değişik kitap yazmışlar

24-05-2016 22:10 !!

Tuzlu Vanilya Yorum
arkadaş
ekle
bazı arkadaslar kötü yorum yapmış hicbir sey anlamadıklarını söylemisler bu kitap benim icin " bir kitap okudum hayatım degisti" kitaplarındandır hayata bakış açım degisti diyebilirim hicbir sey anlamadım diyen arkadaşlar ya kitabı tersten okumuşlar ya da degerli kitabın ne oldugunu bilmiyorlar...

Tuzlu Vanilya • 26-05-2016 09:10 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens ağlamış nerde ve ne zaman olduğunu bilen var mı acaba kitap şahane acayip güzel

26-05-2016 17:51 !!

Küçük Prens Yorum güzel değil çünkü çok karmaşık

26-05-2016 18:07 !!

Küçük Prens Yorum bence çok sıkıcı ve berbat bir kitap aptalca😒👎🏻

26-05-2016 19:35 !!

Küçük Prens Yorum on 10 numara bir kitaptı küçük prens kitap özeti de çok yararlı oldu teşekkürlerimi sunarım okumanın yanında yazma işi zor oluyor süper

26-05-2016 21:53 !!

Küçük Prens Yorum kucuk prens benim favori kitabım ona laf söyletmem okuyanlar pek anlamamış demek ki yukarda kısa özeti var onu okuyun o bile hoşunuza gidecek olmadı ben size uzun özeti yazayım görün o zaman neymiş küçük prens sözleri ve verdiği mesajlar bile yeter

29-05-2016 01:42 !!

Küçük Prens Yorum yarın bu kitaptan sınav olcazzz insallah iyi bir not alırım

29-05-2016 19:40 !!

Küçük Prens Yorum ben ilk okuduğumda kitabı anlayamadım sonra ikinci bir şans verdim bu sefer anlayarak okudum kitabı herkese tavsiye ediyorum

31-05-2016 19:21 !!

Küçük Prens Yorum en az 18 kere okudum şahane♡♥★☆

23-06-2016 13:54 !!

Küçük Prens Yorum harika çok güzel yapmışlar. bence sayfaya büyük hafler ile küçük prens oku yazın çünkü herkes okumalı baş eser kesinlikle

28-06-2016 11:55 !!

Küçük Prens Yorum cok guzel bir kitap okadar guzel ki okuyorum bitince tekrar basa alip okuyorum o derece yani %100 herkeze tavsiye ederim.

24-07-2016 18:04 !!

Küçük Prens Yorum bazılarınıza karısık saçma gelebilir ama okulda ozet alındıgı gün bu kitabı okumamızı istediler. okudum ve anlattım. kocaman bir 100 aldım. sürükleyici, cesaretlendirici, hayal kurmayı güzellestirici bir sürü güzel ve tavsiye edici yönü var. kesinlikle tavsiye ederim cünkü süper bir kitap

29-07-2016 16:30 !!

Küçük Prens Yorum özet için çok sağolun kitap gozumde buyudu kardeşime okuttum o anlattı :d

03-08-2016 21:58 !!

booksofmel Yorum
arkadaş
ekle
en sevdiğim kitaplarımdan birisi verilen mesajlar derin ve kitabı okumuş olmak için okuduğunuzda havada kalabilir belki ama sakin kafayla ve biraz üzerine düşünerek okuduğumuzda şahane bir kitap kitabın hakkını vererek okuduğunuzda bayılacağınızı düşünüyorum

booksofmel • 04-08-2016 15:13 !!

Küçük Prens Yorum pahalı diyen arkadaşlar a101 e geliyor ben 4 tlye almıştım takip edin

29-08-2016 22:17 !!

Küçük Prens Yorum bence çooook güzel bir kitap çok beyendim

15-09-2016 13:37 !!

Küçük Prens Yorum küçük prens özeti çıkartmak için okudum ve bayıldım kitaba mükemmel bir hikayesi var kitabı okuduktan sonra posterini alıp odama astım ilham versin diye herkes okumalı herkes küçük prens gibi olmalı

26-09-2016 18:20 !!

Küçük Prens Yorum aslnda kitap çok güzel ama ben çok aşırı maceralı kitap severim

06-10-2016 20:25 !!

Küçük Prens Yorum bu kitabın tamamını okudum çok güzel ya

08-10-2016 19:46 !!

Küçük Prens Yorum tamamıyle felsefi bir kitap anlayıp dersler çıkarabilenlere...!

15-10-2016 11:39 !!

Küçük Prens Yorum hocamız küçük prens özeti ödev verdi okudum ama birşey anlamadım buradaki kitap özeti hoşuma gitti ama yorumlarda herkes çok beğenmiş bende mi bir sorun var acaba yeniden okusam daha iyi gibi geldi

16-10-2016 05:50 !!

Küçük Prens Yorum güzel oldugu için ve her yerde söylenen bir hikkae bu hikaye çou yerde söylenen bir hikaya ve duyulan diyince hikaye kitabını satın aldım ve memunum 5 tl ye var 7 buça var birde 9 buça vardır almanıızı tercih ediyorum hoca alın deyip özet çıkartn dedi bende bu sizin yazdınızı baktım üşendim ve baktım iki varsını

25-10-2016 18:27 !!

Küçük Prens Yorum siz olsaydiniz kitaba hangi ismi verirdiniz ...

01-11-2016 20:37 !!

Küçük Prens Yorum bu kitap kaç sayfalık

01-11-2016 22:39 !!

Küçük Prens Yorum baya güzel bayıldım arkadaş ama birazcık saçma olabilir

02-11-2016 20:38 !!

Küçük Prens Yorum yanlış yazımlar var. ilk cümlede daha boğa yılanı yazmışsınız, boa yılanı olacak. devamını okumaya gerek bile duymadım. kitap çok güzel ama 3 kez okudum ben tabsiye ederim.

03-11-2016 22:00 !!

Küçük Prens Yorum çok karışık bir kitaptı hiç bir şey anlamadım oysaki severek başlamıştım zaten öğretmen özetini çıkartın deyince bende burdaki özeti yazdım umarım öğretmen kızmaz ve tahtada okutmaz 😯

10-11-2016 01:51 !!

Küçük Prens Yorum cok güzel bir kitap ama bilgilerini yanlış yazmışlar ve ben kitabi 7 tl'ye aldım

12-11-2016 20:26 !!

Küçük Prens Yorum cok guzel bir kitap

13-11-2016 18:41 !!

Küçük Prens Yorum cok güzel bir kitap

16-11-2016 18:59 !!

Küçük Prens Yorum felsefi olarak nasil bir sonuc cikarabiliri acaba?

17-11-2016 21:21 !!

Küçük Prens Yorum kitabı kendinize göre anlatın kardeşim bunun böyle şöyle kullanmayın

18-11-2016 21:06 !!

Küçük Prens Yorum kitap güzel ama keske özete olsaydi

20-11-2016 18:30 !!

Küçük Prens Yorum yarin bu kitaptan yazli olucaz fena bir kitap değil ama güzel

20-11-2016 19:06 !!

Küçük Prens Yorum tebrikler kitap çok güzel olmuş bayıldım biraz daha maceracı olsamıydı acaba ama hoş konusu güzel bir kitap

21-11-2016 16:43 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel olmuş

25-11-2016 10:56 !!

Küçük Prens Yorum beğendim güzelmiş.
harika

29-11-2016 15:02 !!

Küçük Prens Yorum güzelmiş ama özet çıkarmak zorunda olmasam asla okumazdım

01-12-2016 15:21 !!

Küçük Prens Yorum bu kitabı 2 kez okudum

04-12-2016 12:12 !!

Küçük Prens Yorum çok güzel olmuş
çok güzel olmuş
çok güzel olmuş

14-12-2016 22:20 !!

Küçük Prens Yorum kitap güzel bir kitap olabilir katılıyorum ama insan bir kitabı okuyup ,zorunlu şekilde, işte hayatımın en güzel kitabı ,yaşama umudum gibi cümleler tasvir etmeniz bence yanlış. herkesin düşüncelerine saygı duyuyorum ama bu düşüncemi belirtmek isterim

24-12-2016 00:08 !!

Küçük Prens Yorum bu kitap çok iyi

28-12-2016 20:55 !!

Küçük Prens Yorum ben bu kitabı 4 yaşımda bana nenem okumuştu haylağada okuyorum kitap çok güzel hikaye gibi.

29-12-2016 20:14 !!

Küçük Prens Yorum 2 saatte okudum çok begendim............

31-12-2016 16:20 !!

Küçük Prens Yorum ohaaa çok beğendim....
ama saaçmaaa

01-01-2017 21:08 !!

Küçük Prens Yorum çokk güzel antoine de saint-exupery nın ellerine sağlık harika bir kitap herkese tavsiye ederim☺

03-01-2017 21:04 !!

Küçük Prens Yorum cok güzel bir kitap saçma olsa bile okumanızı tavsiye ederim :)

06-01-2017 18:04 !!

Küçük Prens Yorum müthiş bu kitabı kesinlikle okumalısınız

07-01-2017 14:46 !!

Küçük Prens Yorum çok güzell çok etkilendim
çok güzell çok etkilendim
çok güzell çok etkilendim
çok güzell çok etkilendim

07-01-2017 22:31 !!

Küçük Prens Yorum ya hayatımda okuduğum en saçma kitap ve bence bebek kitabı değil küçüklerin anlayamayacağı büyükler için bir kitap . ben o kitapla yarışmaya girecek olmasaydım asla okumazdım.tarzım değil bi kere ben korku dolu aksiyonu kitaplar seviyorum.

08-01-2017 12:45 !!

Küçük Prens Yorum kitap güzel ama bazı hatalar yapmış yanlış yazdığı yerlere çizgi atmış buna nalan veremedim ilk defa okuduğum bir kitapta yanlış yazdıkları yerlere çizgi atıyorlar onun dışında harika herkese okumasını tavsiye ederim

08-01-2017 16:59 !!

Küçük Prens Yorum buraya yazanın ellerine sağlık ama ben bunun tamamını okumuştum .çok güzel olduğu için özet okudum ama özet az olmuş biraz daha fazla olsaydı çok güzel olurmuş

09-01-2017 12:54 !!

Küçük Prens Yorum bence üzel bir kitp

11-01-2017 20:05 !!

Küçük Prens Yorum benimde çok sevdiğim ve sürekli tekrar tekrar okuyorum

11-01-2017 21:24 !!

Küçük Prens Yorum ben de okudum ama anlamadım
offff yaaaa özet çıkaracağım ama çıkartamıyorum

12-01-2017 19:44 !!

Küçük Prens Yorum iğrenç bir kitap ve saçma

15-01-2017 00:58 !!

Küçük Prens Yorum 9 yaşındaki kızımla beraber okuduk çok hoşumuza gitti.kitap okumayı pek seven bir millet değiliz bu yüzden yüzeysel okuyanlar saçma bulmuşlar özü anlayamamışlar.kitap zaten çocuklara hitap ediyor bunun yanında yetişkinler de okumasın da sakınca yok.tilkinin dediği gibi ''insan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir.gerçeğin mayası gözle görülmez.''

16-01-2017 15:22 !!

Küçük Prens Yorum şimdide biz bunu okuyoruz ve anlatacağız sınıfa
çok teşekkür ederim

16-01-2017 16:21 !!

Yorum Yaz

:: Tavsiyeler ::
:: Kitap Rehberi ::
:: Yazarlar ::
:: Kategoriler ::
:: En Son Yorumlar ::



reklam veriletişim • © 2017 YazarOkur Kitap