Jojo Moyes


Yorum Yaz

Jojo Moyes Kitapları

Senden Önce Ben

Senden Önce Ben

Jojo Moyes

Aşk romanları ile tanınan ünlü yazar Jojo Moyes Senden Önce Ben romanı ile yine sizi oldukça duygulandıracak ve bazılarını ağlatacak bir kitap ile karşımıza geliyor.

Puan: 7.8 - Toplam 593 Yorum



Sevgilimden Son Mektup

Sevgilimden Son Mektup

Jojo Moyes

Joje Moyes duygusal hikayelerin en iyisi olma yolunda ilerliyor ve Senden Önce Ben’den sonra Sevgilimden Son Mektup ile başarısına kaldığı yerden devam ediyor.

Puan: 8.1 - Toplam 67 Yorum




Jojo Moyes ile ilgili yorumlar

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Sanirim bu kitabin ikinciside var ama emin degilim adi the girl you left behind. Lutfen bilgisi olan yazsin!

18-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

abi çook iyi yaa

25-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

selam arkadaşlar ben merve. jojo moyes'in başka hangi kitapları var lütfen paylaşır mısınız? şimdiden teşekkürler :)

26-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

jojo moyes'in iki kitabı var fakat diğeri daha türkçeye çevrilmedi bildiğim kadarı ile. sadece senden önce ben kitabı çevrildi.

26-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

cevabınız için teşekkür ederim. diğer kitabı the last letter from your lover mi? :)

26-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

jojo moyes ın başka aşk kitapları varmı

27-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

evet başka aşk kitapları var fakat bildiğim kadarıyla türkçeye çevrilmedi. honeymoon in paris bunlardan biri mesela

28-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

evet var ama bildiğim kadarıyla türkçeye çevrilmedi. ismi honeymoon in paris

28-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

evet honeymoon in paris var

28-08-2013

Merve Yorum

türkçeye çevrilmiş başka kitabı yok

Merve - 28-08-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Bence. Harika kitapları var ben paraya kıyıp da aldım ve hiç pişman değilim

18-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

lisanı çok akıcı olmasada kitabın konusu çok güzeldi

17-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben okuduğum en iyi kitaptı şimdi sevgilimden son mektubu okuyorum

17-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben in sonunda yanınızda mendil bulundurmayı unutmayın.......

17-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Bu kitabi almk istiyorum ama nerden bulucm bilmiyorum

11-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Bu kitabı ilk okuduğumda herşey normaldi ama sonunu hüngür hüngür ağlaya ağlaya bitirdim ama keşke bitmeseydi :(

08-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Bu yaz sanırım yanlış hatırlamıyorsan almanca çevirisi aynı kapakla elime geçmişti çalıştığım otelde ama dikkat etmeden başka bir misafire vermiştim fakat şimdi gittim kendim aldım :) Türkçeye çevrilmesi tabiki güzel bakalım diğer kitapları da bunun gibi ilgi çekecek mi?

21-10-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Çok güzel bir kitap herkes okumalı müthiş bence SENDEN ÖNCE BEN...

25-10-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Türkçeye çevrilen bi kitap

23-10-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

para verip bu kitabı almayan yabancı yazarlara para kazandırmaya hiç gerek yok arkadaşlar çok ciddiyim.

23-10-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

''senden önce ben'' hayatımda okuduğum en güzel kitaplardan birisi ve şuanda ''sevgilimden son mektub''u okuyorum yeni başlamama rağmen büyüsüne kapıldım... Büşranur A.

26-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

bencede yazarın iki kitabıda harika herkes okumalı

29-11-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Yabancılara para kazandırmaya gerek yok diyen ırkçı arkadaşım memlekete turist geldiğinde soyup soğana cevirmekte aynı mantık değil mi... Valla ayakta alkışlıyorum o beyni komiksin ya

02-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

ben senden önce ben kitabını okudum ve çok beğendim şimdi ise sevgilime son mektup kitabını oluyorum ve bunuda çok beğeniceğimden eminim:)

03-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben harika ama aynı tadı sevgilimden son mektupta bulamadım sıradan bir kitaptı insan senden önce beni okuduktan sonra diğerini okumamalı ...

11-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

çok güzel yaa çok sevdim:)

13-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

sevgilimden son mektubu çok merak ediyorum okuyan arkadaşlar nasıl buldunuz güzel mi sizce...?

13-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Hayatımda okuduğum en mükemmel kitap ''Senden Önce Ben'' tarifi yapılamaz derecede harika

14-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

aynen senden önce ben harika bi kitap :)

16-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

ben senden önce beni okudum ve tek kalimeyle HARİKA bir kitap şimdi se sevgilimden son mektubu bitirmek üzereyim ikiside mükemmel kitaplar birbiriyle karşılaştırmak mümkün değil...

19-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

söyleyecek tek kelime var : MUHTEŞEMMM

19-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben harika bir kitap sonlarına doğru göz yaşlarınızı tutamayacaksınız...

22-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben çok güzeldi....

24-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Her satırı beni derinden etkileyen kesinlikte iş yerinde okunmaması gereken çöp kutusunun dolu olmamasına özen gösterilmesi gereken bir kitap... İnanılmaz bir hikaye..Will'in yasını tutuyorum...

26-12-2013

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

bence sacma sapan bı kıtaptı louısanın hem patrıckle hemde wılle ılıskısının olmasına ask denemez

05-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

daha yeni bitirdim ve gerçekten çok iyiydi.

09-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

harikaydı

11-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

SENDEN ÖNCE BEN gerçekten mükemmel bir kitap aşkı ve aşık olmayı deven insanlar için...

11-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

jojo meyes in başka eserleri var mı

11-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Senden once ben i 48 saatte okudum sanirim ve salya sumuk agladim .. Sevgilimden son mektup ise bitmem uzere oda en az digeri kadar guzel.. Ben zaten aska asik bir insan olarak dahada beter duruma dustum.. Hayal dunyasinda yasiyorum sanki..Aci cekiyorum ama gulumsuyorum!!!

13-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

sevgilimden son mektupta var :)

11-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

İki kiitabınıda okudum yazarın kalemi çok akıcı ....
senden önce ben kitabının uzun süre etkisinde kaldım ve çok ağladım ikinci kitabı sevgilimden son mektup beni resmen sersem etti şiddetle tavsiye ederim!

20-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

the girl you left behind kitabı senden önce benin devamı değil

20-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

tek kelimeyle: MUHTEŞEM
DELİCESİNE GÜZEL VE KİTABIN SONLARINA DOĞRU YANINIZDA PEÇETE BULUNDURMANIZ ZORUNLU ÇÜNKÜ LİTRELERCE AĞLAYABİLİRSİNİZ!

20-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

abi aşk acısı çekenler senden önce beni okumasın.
3 defa okudum hala her okuduğumda ağlıyorum, çok şiddetli bir derecede etkileyici. yazara hayran kaldım

20-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

çokkkkkkk begendmmm

21-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

çok güzel ya müthişş:)

21-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Senden once ben.. hayatimda okudugum en dokunakli kitap
. Hala etkisi uzerimde..

21-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce bene bayıldım den ki kitap okumayan bi insanım ama o kitabı bana bitirtirdi :) oaglamaktan bitiremedim filminin yapılmasını çok isterim

24-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

cidden büyük bi etki bırakıyor okuyanların üzerinde :) lütfen filmi yapılsın bu kitabın ve devamı gelsin

24-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Senden once ben kitabini az once bitirdim ve kitabi okumak icin eve isten nasil geldigimi bilmiyordum. Cok guzleldi simdi de sevgiliden son mektup isimli romanini satin alicam.

24-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

50 yıldır kitap okuyorum etkilendiğim 5 kitaptan bir tanesi senden önce ben

25-01-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben harika bir kitap kitabın sonunda hüngür hüngür ağladım hatta hala sonunu düşündükçe aklıma geldikçe gözyaşlarıma hakim olamıyorum. keşke bitmeseydi ama maalesef bitti. :(

02-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

bu kadın harika bir yazar 2 kitabını okudum ve bayıldım ağlamamak için duygusuz olmak gerekir

06-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

O kadar müthiş ki ben hiç kitap okumam normalde ama bu kitabı 3 günde bitirdim çok mükemmel

04-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

SENDEN ÖNCE BEN GERÇEKTEN OKUMAYA DEĞER Bİ KİTAP TAVSİYE EDERİM

10-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

çok güzel amaaaaa :D

12-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Her iki kitabını da soluksuz okudum,bence muhteşem yazılmış kitaplar.

13-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

BU KİTABI OKURKEN HEM GÜLDÜM. SIRADIŞI AŞK , YÜREĞİM BURKULDU VE SONUNDADA GÖZYAŞLARINA BOĞULDUM ANLİCANIZ BÜTÜN DUYGULARI BU KİTAPTA BULDUM VE BENİ ÇOK ETKİLEYEN Bİ KİTAP OLDU ....SONUNDA ÇOK AĞLADIM :(

13-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

İKİ KİTABI DA OKUDUM.HERKESE ŞİDDDETLE TAVSİYE EDRİMMMM

19-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben... muhteşem bu kitabı anlatmaya kelimeler yetmez sonu beni gerçekten çok üzdü will ölmemeliydi ama birazda empati kurunca will gerçekten doğru olanı yaptı will louisanın hayatında derin bir iz bıraktı benim hayatımdada öyle sürekli fantastik kitaplar okuduğum için gerçek aşkın nasıl olduğunu unutmuşum teşekkürler jojo moyes bana yeniden gerçek aşkı hatırlattın sevgilimden son mektubuda alıcam inşallah jojo moyes seni içten kutlarım beni hüngür hüngür ağlatan tek yazar sensin iyiki varsın kitaplarının devamınıda bekliyorum ...

19-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Of wıll bunu nasıl yaptın keşke kitabın arkasındakı gibi bir mucize olsaydıda kararndan vazgeçseydn bizi bu kadar ağlatmazdn bu arada kitap mühteşem:(sonu kötü yani çok ağlamaklı

20-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

ARKADAŞLAR! Ben hayatım boyunca hep bana nasıl bir kitap konusu olsun isterdin diye sorulunca bu kitaba benzer bi konu söylerdim ve ben bu kitabı buldugumda arka kapagındakı yazı bıle benı etkılemeye yettı HAYATIMDA OKUYABILECEGIM EN EN EN EN EN EN MUHTEŞEEM KİTAP! Kesinlikle ben eminim ki bundan daha harika bir kitap asla okuyamayacagım.Aynı Yıldınız Altında diye baska bir kitaba basladım ve hiç begenmedım 'SENDEN ÖNCE BEN' gözü kapalı alınası bir kitap.

20-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

bencede harika bir kitaptı.ağlamadım ama çok etkilendiğim kesin.kitabın sonuna kadar insan umut ile bakıyor.sonu çok hazin :( bencede filmi yapılmalı kesinlikle...

23-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

iki kitabınıda okudum arkadaşlar iki kitabında ayrı bir güzelliği var gerçekten çok harika.

24-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

beni aglattıgın ıcın tesekkur edrım askı sende bldum senden once ben

26-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Iki kitabı da birbirinden muhteşem. ?..

28-02-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

İki kitabını da okudum. Senden önce ben başkaydı. Ama sevgilimden son mektup ise bambaşkaydı :)

06-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Sendn once ben harikydi

09-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

eşi benzeri yok bence :)

16-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

iki kitabını da okudum senden önce be eşsiz ve çok hüzünlü gerçektem

18-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

süper bir kitap hayatımda ilk kez biten bir kitap için üzülüyorum son sayfalarındayım mükemmel bir roman...

18-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben süper

18-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

İlk olarak, aevgilimden son mektubu okudum...bu nedenle de senden önce ben' i okurken son 3 sayfaya kadar umudum vardı..Etkisinde bu kadar uzun süre kaldığım ilk kitap...yeni kitabı ne zaman basılacak merakla bekliyorum

20-03-2014

Zuzu Yorum

sevgilimden son mektup kitabını çok merak edıyorum . okuyan arkadaşlarım sizce güzelmi ?

Zuzu - 25-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

SENDEN ÖNCE BEN KİTABINI OKUMAMIŞ OLMAMA RAĞMEN ÇOK GÜZEL OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.EN KISA ZAMANDA ALIP OKUYACAĞIM ......UMARIM YANILMAM ...MERAK EDİYORUM GÜZEL Mİ ARKADAŞLAR?..

27-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

iki kitabıda okudum çok çok iyiler okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

28-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

segilimden son mektup kitabını geçen hafta bitirdim ...senden önce ben kadar etkileyici bir aşk hikayesi tasiye ediyorum...

26-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Senden önce ben !!! Okuduğum diğer yorumlardan farklı bir şey yazmak isterdim ama yazamıyorum bir kitap hem bu kadar güldürüp hemde bu kadar aglatamazdi. Dünya üzerindeki bütün duyguları aynı anda hissettiren bir kitap ağlamaktan perişan olmasa insan daha iyi olurdu :(((

29-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Will T. Aşık olmak istediğiniz bir adamı görmek harika ...

29-03-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Will'e aşık oldum diyebilirim :).Gerçekten çok beğendim :)

04-04-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

sonu böyle olmamalıydı :(

07-04-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Hayatımda okuduğum en muhteşem kitaptı...Bir haftadır etkisindeyim ve aklıma geldikçe hala ağlıyorum..Genellikle siyasetle ilgili kitaplar okurum ve bu kitap beni darmadağın etti..Hiç bu kadar etkileneceğimi düşünmemiştim.Ve özellikle son bölümlerini bıkmadan usanmadan bajar-ogit türküsü eşliğinde okursanız salya sümük olmamak elde diil..Hala yas tutuyorum ve böyle bitmemeliydi diyorum.Fakat diğer yandan böyle bitmeseydi benim için bu kadar yer etmezdi belki de...

08-04-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

senden önce ben okudum muhteşemdi fakat sevgilimden son mektup bambaşka birşey ya her iki kitapta hüngür hüngür ağladım... her ikiside süper...

10-04-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Abi hayatımda okuduğum en en güzel kıtap gunlercee aklımdan çıkmadı böyle muhteşem bır yetek yanı harıka bır kıtap

12-04-2014

Jojo Moyes Yorum, Elestiri

Kesinlikle okuyun bu iki kitap çok harika insanı başka bir dünyaya sürüklüyor hatta kendime neden daha önce bu kitabı almadım dedim tek kelimeyle müthiş insanların okuması gereken 2 kitap çok güzel

20-04-2014

:: Kitap Rehberi ::
:: Yazarlar ::
:: En Son Yorumlar ::
© 2014 YazarOkur Kitap